Dings Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 God kveld godtfolk! Satt nettopp og så litt på www.tweakup.dk , en dansk side om hardware ol. og de kunne fortelle at www.chippen.dk nå selger LED-vifter til 35kr (DKK) noe som er ganske billig.. Så var det bare jeg kom til å tenke på at det var en del folk som for en stund tilbake klaget over noe med Chippen.dk (mener det var noen LCD-display eller noe som var betalt men som aldri kom frem) Det jeg nå lurer på er om man faktisk får varene dersom man bestiller fra dem, eller om de har et like "frysete rykte" som jeg kom i tanke om at de kanskje hadde fordi jeg mener å ha lest noe om det. Mvh. Dings Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det er jo ikke så mye å tape for deg hvis du ikke får varene ( 35 DKK) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hold deg langt unna. De er svindlere. Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Les denne tråden fra Simracing.dk om erfaringer med Chippen.dk http://forum.racesimcentral.com/showthread...&threadid=86548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå