petter268 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg stryker i matte i standpunkt, men hvis jeg klarer en 2'er i muntlig, står jeg i faget da? Er slik med skriftlig eksamen ihvertfall. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hmm. Høres rart ut at det er slik i skriftlig også... Eksamen og standpunktkarakter er vel uavhengige av hverandre? Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, du står i faget hvis du står på eksamen. Dette gjelder både skriftlig og muntlig eksamen. Så får du en i standpunkt i matte, men kommer opp til muntlig/skriftlig eksamen og får minimum 2, så har du altså stått i faget;) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ble usikker nå, men tror ikke at du står nei. For eksamen og Standpunkt er to forskjellige karakterer. Uten noen sammenheng Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ble usikker nå, men tror ikke at du står nei. For eksamen og Standpunkt er to forskjellige karakterer. Uten noen sammenheng Feil. Læreren min sa at hvis du står på eksamen, står du i faget selvom du stryker til standpunkt. Det var en i klassen min som gjorde dette i fjor, men han stod på den skriftlige. Jeg tviler jeg står på den muntlige til torsdag. Er helt ufattelig vanskelig. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da får du se til å jobbe da. Og ikke sitte her. Det er overhodet ikke så vanskelig hvis du jobber litt. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hehe! For å si det sånn: jobber du godt(dvs ikke driver med alt annet), så er det vanskeligere å stryke enn å stå på muntlig. For å stryke skal det være ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hehe! For å si det sånn: jobber du godt(dvs ikke driver med alt annet), så er det vanskeligere å stryke enn å stå på muntlig. For å stryke skal det være ekstremt dårlig. Takk for den. Nå følte jeg meg bedre. Haha. Legger ned mac´en, og jobber noen timer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå