Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slettet post !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det blir litt gjort er gjort, og spist er spist.

Tror det viktigste han kunne gjøre var og snakke med jenta om det.

At han føler ubehag er det lite å gjøre med, ettersom det er en hendelse/noe som har skjedd.

Det er ikke slik at du kan levere tilbake eller gjøre opp for deg som vist du f.eks. hadde vunnet en premie som viste seg å være tyvgods.

En får ta det som en lærepenge og rett og slett leve med det.

Lenke til kommentar

Dette er det jeg mener er galt med kulturen vi har i dag, jenter og gutter ruser seg på alle mulige måter for så å ikke huske en dritt dagen etterpå. Per burde være glad for at hun ikke klikket i vinkler og anmeldte dem alle.. men nei, dette er jo ikke voldtekt per definisjon. Hun sa aldri nei eller strittet imot?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, samfunnet er i en horribel utvikling imo!!

Men ville det ikke vært umoralskt av jenta å anmelde dem alle da? Jenta sa aldri nei eller strittet imot etter det jeg vet, men aksepterte derimot Per's deltakelse med muntlig beskjed.

Edit; la inn ting som svar til folk.

Selvsagt hadde det vært umoralskt av henne å anmelde dem, men det er noe jenter ofte gjør; ruser seg for så å våkne i en fremmeds seng og anmelde han for voldtekt. Er også flere som bare anmelder folk for voldtekt for å ''ta igjen'' på ett eller annet.

Må bare legge ved at jeg ikke mener at dette gjelder mesteparten av voldtekter, og at saker hvor noen anmelder noen for voldtekt uten skjellig grunn gjør meg kvalm. Edit - på grunn av at dette da skader troverdigheten til neste jente som anmelder noen for voldtekt.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vanskelig å bevise er det stort sett alltid, for begge parter så lenge det ikke er uavhengige vitner. De fleste voldtekts saker hvor det kommer en dom og det ikke er uavhengige vinter er det domstolens tillit til forklaring som er avgjørende.

Over til saken, det er ikke voldtekt. Så fremt dama faktisk hadde evne til å si eller uttrykke at dette ikke var noe hun ville, så er "alt" lov.. Hadde hun vært mer eller mindre bevistløs, så hadde saken vært en annen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...