hansjqrg1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei, har bestilt noen BBS LM replica felger nå. Står mellom Federal eller Typhoon dekk. Så vidt jeg forsto var Typhoon noe dyrere, men de skulle visstnok være av bedre kvalitet på vått føre etc. Når jeg søker opp Typhoon, får jeg ikke særlig positivt inntrykk. Skal visst være veldig glatt. Søkte opp Federal tidligere også, og de fikk jeg litt bedre inntrykk av. Så hva er best, Typhoon eller Federal? 215 40 17 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Federal, uten tvil fra min side Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for svar. Har snakket med forhandler, og han sier han har fått klart best tilbakemelding på Typhoon. Har også snakket med et par utenforstående forhandlere og de foreslår også Typhoon med klar margin. De er jo lagd i Europa, eid av Continental. Grunnen til at jeg er usikker er at etter litt googling virker ikke Typhoon spesielt bra. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Egenerfaringen min sier Federal er bedre enn Typhoon, men vet mange helst selger Typhoon da det er mer penger å hente på de.. Mener Uniroyal (den belgiske Uniroyal) eies av Continental, og de scorer vel ganske høyt, og er relativt billige, mulig verdt å sjekke ut om du kan Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk Er egentlig bare Federal og Typhoon det står mellom, fordi det er pakketilbud. Prisforskjellen på de to er ikke så stor, så forhandler tjener ikke spesielt mye på å lyve. Det koster mer å ha dårlig rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå