Ruska Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei Jeg trenger hjelp fra dere med oppgaven min på eksamen. Problemstillingen er: Hva skjer med språket vårt og hvordan henger språk sammen med identitet? Foreløpig har jeg kommet opp med dette: - Importord - Engelsk påvirkning - Dialekter viskes ut - Innvandring/kebabnorsk Innenfor for identitet tenkte jeg å skrive litt om hvordan man tilpasser språket til situasjoner, hvordan man snakker med venner vs fremmede, hvordan man bruker dialekt til å vise hvor man kommer fra. Etter en feil fra eksamensansvarlig om feil dato, så visste jeg ikke en gang at jeg skulle ha forberedelsesdag i dag eller eksamen om 48 timer, så føler meg kastet ut i dette. Hadde satt pris på om noen kunnet hjelpe meg med hva mer jeg burde skrive og få hodet til å fungere igjen Ruska. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Øst/Vest språk. Prater finere i oslo vest f.eks. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk, det hadde jeg helt glemt å ta med Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Noen flere som kunnet hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå