Odesseiron Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Neida, vi har ikke glemt å blogge om mat. Slapp av! Les hele saken Lenke til kommentar
Sverriøst?? Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du er fan meg flink til å skrive Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke noen spesiell forkjærlighet for sine spill-journalist slektninger i utlandet her. Passiv aggressiv og interessante skriblerier, keep it coming. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Morsom og interessann lesning! Keep 'em coming. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette var en fryd å lese! Hilsen fra Trondheim. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Da var det artigere, og da mener jeg artig på «herregud så stolt du kan være av meg, mamma»-vis, å høre alle de brautende halvhjernene i salen som ikke bare ytret, men skrek jubelrop da det kom annonseringer som passet dem. Jeg aner ikke hvilken dyrehage som har en egen redaksjon, men den burde vaskes med lava. Herlig lesning. Jepp, spilljournalistbransjen er fylt med en over gjennomsnittet diger andel folk som gjør 'journalist'-begrepet til skamme. Dette er ikke julaften, gutta, det er et PR-stunt som tidvis har nyhetsverdi. Endret 7. juni 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Veldig malende om deg selv - men hvis det skulle være noe annet enn oppdatering av fakta om en studietur opplevd av ett individ - feiler du episk. Hvorfor jager ikke de uheldige fjærkreene du besøkte i deres hønsehus deg rett til hoggestabben? Hvis jeg ble spurt, ja da .... ;o) Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Rett til tusen. mad <3 som vanlig. Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Herlig mannevondt Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette er grunnen til at man følger Gamer.no under E3, elsker disse reisebrevene! *applaus* Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Veldig malende om deg selv - men hvis det skulle være noe annet enn oppdatering av fakta om en studietur opplevd av ett individ - feiler du episk. Hvorfor jager ikke de uheldige fjærkreene du besøkte i deres hønsehus deg rett til hoggestabben? Hvis jeg ble spurt, ja da .... ;o) Det er et reisebrev/cheddarblog (for øvrig en ærverdig tradisjon), sniktitter og features kommer i separate artikler. Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Dette bare holder oppe troen min på at Gamer en det beste norske spillstedet! Utrolig bra reisebrev! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå