Lumpness Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En liten update: Overlevde 26 dager og 4 timer. Spillet blir kjedelig og lett etterhvert, men hva kan man forvente , det er en alpha demo Loota hele byen , og fant en crate med en bensinkanne i seg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har dilla rundt litt i demoen, men eg vert gal av at personen går så sakte. Normale folk verken går eller spring så sakte, zombiapokalypse or no. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bump, mye nytt som har skjedd nå. Bye har blitt enormt mye større. Lenke til kommentar
BillBleik Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bump, mye nytt som har skjedd nå. Bye har blitt enormt mye større. Det tar ikke lang tid nå før de er ute med npc updaten, og forige build me local multiplayer og gamepad funksjonalitet. Ser veldig lovene ut 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det tar ikke lang tid nå før de er ute med npc updaten, og forige build me local multiplayer og gamepad funksjonalitet. Ser veldig lovene ut Vet du når den kommer? Lengter heftig etter npc'er, så slipper vi at skudd og horde-bevegelser er bare metagame. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Spillet ser konge ut! Venter til det kommer på Steam. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Lenge siden det har vært aktivitet i denne tråden. Spillet er ute på steam nå, så er det noen som spiller det?Synest det er et meget bra spill så langt. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg kjøpte det akkurat, og har spilt en del de siste dagene. Virker veldig kult! Kommer det ofte oppdateringer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg spiller det av og til. Mangler fortsatt en god dose innhold og det har noen skarpe kanter, men vil fortsatt anbefale det. Ga meg et par timer med moro. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Det ser ut som det blir oppdatert omtrent ein gong i måneden. Det største problemet med Project Zomboid er at eg liker eigentleg konseptet betre enn sjølve spelet. Spelet er sjølvsagt ikkje ferdig endå, så det er klart det er begrensa kva eg kan forvente. Spelet er kjekkt å spele ei stund, men etter nokre gjennomspelingar så begynder det å gnage litt at du ikkje har så mange forskjellige strategier som du kan bruke. Uansett kva slags karakterbuild du sattser på så ender du opp med nesten identisk spelestil kvar gong. Eg har f.eks prøvd nokre gongar på å spele som skogsmann ved å leve ute i skogen og i minst mulig grad raide byggninger. Men dette er vanskelig sidan du er avhengig av å finne teltplugger for å kunne overnatte ute, alternativt må du ha hammer og spiker (og helst ei øks) slik at du kan bygge ein stol ute i skogen som du kan sove i. Men eg trur at spelet blir veldig bra når ein får lagt til litt fleire alternativer for korleis du vil overleve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå