Visslarr Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp : ) Jeg sliter med å velge mellom Corsair Obsidian 700D og 800D. Som jeg har skjønt det så er den største og kanskje eneste forskjellen det stedet der alle harddiskene sitter. Prisen på dem spiller ingen rolle for meg, så du trenger ikke å tenke på det. Og jeg har hørt at man nesten må bruke vannkjøling på Corsair sine kabinetter, men vi får se. Så kunne noen kanskje hjelpe meg litt med å bestemme hvilket kabinett jeg skal gå for? : D Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Du finner gode tester på: Test: Corsair Obsidian 700D Test: Corsair Obsidian 800D Hvis det ikke står noe regn med at 800D er best. Endret 7. juni 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har lest igjennom dem begge, men det hjelper ikke stort Tenker også på det med vinduet i siden på kabinettet. Det liker jeg ikke så veldig : S Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Velg 700D. Det er ingen spesielle ting som er "bedre" med 800D annet enn: - vindu - hot-swap bay i front for fire harddisker Endret 7. juni 2011 av Nator Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for hjelpen. Har nå etter litt grubbling valgt 700D : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå