NoPain74 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei, jeg har kjøpt meg en ny ipad 2, men jeg sliter litt. Jeg hentet ned og installerte iTunes i går fra nettet. (10.2 ett eller annet) som jeg installerte på en windows xp sp3 maskin. Prøver å plugge inn ipad'en men den sier bare "Kjenner ikke igjen USB-Enhet". Jeg prøvde på en annen maskin jeg har med Windows 7 32-bit. Akkurat det samme problemet. I dag på jobben har jeg prøvd på maskinen her som er en Windows XP sp3. Samme problemet. Når jeg går inn på Universal Serial Bus Controllers, kommer den opp som Unkown Device. Jeg har en iPod hjemme. Den finner den med en gang. Jeg tror problemet kan ha noe med at den kommer opp med : USB\VID_0000&PID_0000\5&21BD57CF&0&1 som enhetsforekomst-id. På Apple sine support sider så står det at man kan prøve en annen usb port, eller en annen kabel, men det har jeg gjort. Synes jo at det er litt rart hvis den har en sånn feil når den er helt ny ? Jeg har kjøpt den i Usa, så det er litt langt å dra for å klage på den. En annen ting er jo at det er litt teit synes jeg at jeg må koble den til iTunes for å starte den. Marvin Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva med LMGTFY for å finne løsninger? Her anbefalse bla.a. å fjerne systemdrivere for USB-subssystemet, av- og gjeninstallere iTunes. m.v. Det kan forsåvidt også være en ide å prøve et litt nyere operativsystem kanskje? Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har du åpnet iTunes når du har koblet den til? Den skal da komme opp i menyen til venstre, der som iPoden kommer når du kobler den til. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har funnet ut av det. Jeg dro innom Apple butikken og de sa at den var ødelagt. De fikser den Marvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå