HelloKjersti Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Denne gangen er de ute etter Føreren selv. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gleder meg til å se mer av dette. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har håpet på at det skulle komme en ny tittel i denne serien. Men jeg har inntrykk av at dette blir et mer tullete FPS spill enn det litt mere seriøse, taktiske krigspillet serien har vært tidligere. Vi får nå se senere når det dukker opp game-play snutter. Det ser også ut til at det ikke har noe med den tidligere historien å gjøre. Endret 7. juni 2011 av Araghorn Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kunne dei heller ikkje laga ein ny spelserie i staden for å rævkjøre BiA med fjas og tull. Hadde det komme eit nytt seriøst spel i BiA-serien så hadde eg vel kaupa det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Hva er det med utviklere å ødelegge en godt etablert serie? Kunne jo gått helt bort i fra BiA-navnet. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Hva er det med utviklere å ødelegge en godt etablert serie? Kunne jo gått helt bort i fra BiA-navnet. Enig her, veldi merkelig att de bruker Brothers in Arms navnet, som har ett godt rykte, til å lage ett helt annet spill. Burde heller satse på en helt nye serie hvis de vil skifte stil Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette var faen meg den dummeste ideen noensinne. Syntes det forrige spillet var utrolig bra, og så kommer de med den dritten her? Kunne de ikke bare kalt det noe annet? Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser med en gang at de har blitt inspirert av Inglorius Basterds her ja. Kan de ikke samle alle kreftene og fokusere på noe som ser litt seriøst og bra ut: Aliens colonial marines! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hva faen er dette for noe vas? Her leser jeg overskriften, og nærmest kaster Mac`en i golvet av glede, så får jeg serverte dette røkkelet her med BIA navnet på ? Makan. Endret 7. juni 2011 av Mala Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nå ble jeg skuffa. Har gleda meg siden Hells Highway med å følge gutta gjennom Bastogne, så kommer dette tullet her. Hva tjener de på å gå fra seriens orginale historie/setting for å bli et spill som sikkert er morsomt for 8åringer. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er meningen med å kalle det for Brothers in Arms og ødelegge en allerede fin serie? Det blir som å lage Rock Band 4 og la det bare inneholde Hanna Montana sanger. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har slutta å bry meg, hjertet mitt ble knust når R6 og Ghost Recon serien ble ødlagt, jeg ble pissed når MOH serien ble ødlagt, jeg var noe iritert når COD serien ble ødlagt, nå har jeg bare gitt opp, jeg har mistet lysten på livet. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har slutta å bry meg, hjertet mitt ble knust når R6 og Ghost Recon serien ble ødlagt, jeg ble pissed når MOH serien ble ødlagt, jeg var noe iritert når COD serien ble ødlagt, nå har jeg bare gitt opp, jeg har mistet lysten på livet. +1000 Kunne ikke vært mer enig med deg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir sikkert ett greit spill, men teit å bruke det navnet ja.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du får nå Bia 2 på steam til 100lappen, viss man laster ned realism mod til spillet, blir det supert spill, som jeg har runna et titals ganger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) hjertet mitt ble knust når R6 og Ghost Recon serien ble ødlagt Mitt også. At de kunne gå fra slik realisme, til ren arcade er for meg helt ufattelig. Rainbow Six er nok favorittserien min innenfor spill, og er rimelig frustrert over hvilken vei den serien tok etter at Ubisoft fikk roret. Endret 8. juni 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå