TST Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Her er de aller første detaljene og bildene. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fagre ord fra Ubisoft, men det fikk vi med Far Cry 2 også. Er skeptisk og avventende til dette spillet. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ble ikke direkte imponert. Og når de skryter over storyen ? Tja. Syns heller ikke stemmeskuespillet i traileren var noe imponerende heller:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 så lenge jeg slipper malaria tullet fra far cry 2 så er jeg i grunn fornøyd, for det var en skikkelig nedtur i forgjengeren! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Imponerende grafikk, blir spennede å se mer av dette. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) "glimrende fundamentet i Far Cry-merkevaren" say whaaat?Uansett ikke interessant når det blir konsoll gameplay på PC versjon.Ser forresten det er erfarings poeng... (!) da blir det vel en sikker suksess! ikke glem månedlig betaling da ubisoft! Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Den fyren minnet veldig om Tom Sizemore Lenke til kommentar
Frostax83 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser potensialet, men ekstremt skeptisk. Far Cry 2 gjorde jo nærmest alt feil. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De bør skjerpe seg noe kraftig på gameplay og historie i så fall for at vi skal gidde å holde det gående i 20 timer pluss. Personlig så har jeg spillt spillet to ganger og begge gangene orket jeg rett og slett ikke gjøre det ferdig, det var bare alt for monotont og oppdragene var noe av det kjedeligste jeg noensinne har gått igjennom. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er stygt redd for at Ubisoft har blitt konsollhorer. Jeg er mye mer interessert i multiplayer info. Far Cry 2 MP gameplay uten bugs og et grensesnitt som er elegant og enkelt ville gjøre susen. 1 Lenke til kommentar
beirch Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper for guds skyld at man ikke får våpen så raskt i spillet når det er ferdigstilt. FPS med god story blir nesten alltid bedre hvis man venter med våpen, og beveger seg gradvis oppover mot bedre våpen. Men det må ta lang tid! Da får man en følelse av makt når man først får et våpen. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har litt troen på dette, men føler det er lurt å være skeptisk pga FC2. Det kommer vel an på hvor opptatt de har vært av å rette opp det folk ikke likte med dette. I et spill som sikter på å være "immersive" er det også litt rart med disse xp poengene som spretter ut av hodet på folk. Så et intervju på IGN, men fyren kunne ikke fortelle hva xp brukes til. Det blir vel standardgreiene, oppgradere ting osv. Endret 7. juni 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Som andre her har jeg ikke høye forventninger til dette spillet. Far cry 2 var jo regelrett elendig på alle måter utenom det grafiske. Får følelsen av at dette blir samme greiene... 1 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Får vel bare satse på at de hat tatt med seg den negative kritikken som fulgte med FC2, og at FC3 er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Han personen i videoen så litt tilbakestående ut med tanke på animering og ansiktuttrykk, men ellers har jeg ikke store forventninger til dette. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 syns ikke dette var noe å skryte av, akkuratt som crysis 2 ikke er no spessielt penere en crysis 1. og dette er jo selfølgelig pga konsoller. ser ikke ut som det kommer noe nytt spill med kick ass grafikk før ps4 og xbox 720 er kommet ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg skulle ønske FarCry gikk tilbake til røttene sine. Det første spillet var utrolig bra, toeren var helt fantastisk skuffende. Dropp sandboxverdenen og quests, gjør det til et fullblåst FPS slik eneren isteden. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mjaaaa, egentlig litt optimistisk. Far Cry 2 var et grunnleggende godt spill, dessverre ødelagt av håpløse spillmekanikker og til tider kjedelige samt repetative oppdrag. Klarer de å unngå denne fella kan FC 3 fort bli et veldig underholdende spill! Denne demoen setter i hvert fall lista høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå