BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 En 10'er er det absolutt perfekte mennesket. Sorry, det eksisterer ikke. Det spørs hva man definerer som det ''perfekte menneske''. Nå mener jeg at det ofte er ''feilene'' våre som gjør oss vakre, og dermed mer ''perfekt''. Kan ærlig talt si at jeg tar meg selv innimellom i å se på kjæresten min og tenke ''guuud, han er så perfekt på alle mulige måter''. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skrev dette på en Norsk-oppgave, og vil vite deres meninger. Samliv og Relasjoner Det er lett å få seg kjæreste, jente. Jenter er enkle, de er sårbare skapninger, de er avhengig av trygghet, noe de får hos gutten. Dette gjelder alle, fordi det kommer fra utvikling igjennom alle millioner av år. Jenter er i gjennomsnitt veldig enkle å bli sammen med, det er veldig enkelt å spille ett spill med følelsene deres, det er latterlig morsomt å se hvordan det utvikler seg. Selv den peneste jenten du ser, kan du få i seng i løpet av 60 min. en fremmed jente, bare du spiller kortene riktig. Det jeg mener med trygghet er at de skaffer seg en med selvtillit, en som er lederen i gjengen, en de føler seg heldig i å få være med, en som er over gjennomsnittet sterk, og har psykisk mental god kontroll på situasjoner. Det tiltrekkes mange jenter hvis du spiller ”pappa-rollen”, som det kalles. Har du lagt merke til hvor skummelt enkelt en far har det når han skal kontrollere barna sine? Han trenger bare å heve stemmen litt, også er alle barna lydige. Jenter er i evolusjonistisk stand til å høre på folk som kommanderer de rundt. De har lært det siden barndommen, og trives med det. Du må bare vise ved første stund at DU er lederen og at DU har kontrollen på jenta. Jeg personlig synes synd på jentene som er så avhengig av dette, men de fleste er det. De klarer seg ikke selv, de må ha en stadig vekk med seg, som er ”bedre” enn dem selv. Da du ble født, tok mor og far kontrollen med en eneste gang. Du lærte deg å adlyde dem. Dette har IKKE forandret seg, og det forandrer seg ikke gjennom alderen heller, selv om jenter mener at de er mentalt eldre enn gutter, så mener jeg personlig at dette er løgn, de tror det, men vet det ikke. For at dette skal virke i 15-års-alderen så bør du ta kommandoen fortest mulig, de lærer ved utvikling hvem de bør forholde seg til. Ofte så tør folk med selvtillit og lederegenskaper å ta sjanser, gjøre spennende ting, og er dermed naturlig spennende å være med og være for. Dette er 9 av 10 jenter, IKKE bevisst på hvorfor de tiltrekkes av denne typen gutter. For å få seg kjæreste så må man bli en mann som kontrollerer, er spennende å være med, og har evne til å manipulere. Gangsterne har det litt for enkelt til å få seg kjæreste. Jenter gir respekt til gangsterne for å ikke bli voldtatt. Jenter blir en del av guttegjengen for å ikke bli mobbet for å være utenfor. Jenter blir da en del av ett dårlig miljø. Jenter opplever at gangstergjengen ikke er redd for å være i kamp mot politiet, ikke er redd for å gå i blodige demonstrasjoner, og de igjen, tiltrekkes av at de blir beskyttet av en gjeng med ”liv-vakter”. Når gangsterne en gang ender i fengsel, så vil jentene gråte over at de har mistet en som de likte så godt. Nice. Jenter er altså igjen avhengig av at de blir kontrollert og får respekt fra mennesker med antatt høyere verdi enn dem selv. Det er enkelt å få seg kjæreste. Her er en liten liste for gutter som vil ha en pen jente: Hold deg unna jenter med høyere sosial status enn deg. Altså, vent. Hold deg unna jenter med lavere sosial status, da vil din sosiale status også synke, altså, hold deg unna, vent. MEN, hold deg TIL jenter med samme sosiale status, prøv å bli bedre enn dem, bli sett av andre som lederen i en av mange gjenger, og lederne fra de andre gjengene vil akseptere deg høyere. Easy game. Kilder til nå: Bøker: The Game, SexSecrets, Double Your Dating, Kunsten å lese tanker. Egen erfaringer. Andres erfaringer. Mye arbeid i tema. GRESK HISTORIE UTVIKLING Det var enkelt å få seg kjæreste i gamle dager, det var enkelt å få sosial status i gamle dager, det var enkelt å bli rik i gamle dager. Man måtte bare ha mange kvinner. Dette gjaldt spesielt i Det Gamle Hellas. Gutter likte dette, og det gikk videre i utviklingen, guttene er som bier, de går fra blomst til blomst, og konkurrer om hvem som får flest ligg i løpet av en fest. Jentene har det ikke det samme. De trives med en de kan stole på. Det er en forskjell på dette. For å få ett ligg, så må du vise at du er til å stole på, inntil ”kameraten” har gjort jobben, og du kan stikke. Jenta blir sittende igjen som ett levende spørsmålstegn. Merkelig. Men spennende og digg! ANKERE (Hukommelse) Du må bli en person jenten føler hun har tiltro til. Da må du skaffe en viss informasjon om hvilke personer hun trives med fra før av. Jeg kan spore litt av for å begrunne dette her (hint, hint). Du ser en film, la oss si Hai-sommer, du hører en bestemt musikk komme rett før haien viser seg. Du, ut i fra tid forstår at når musikken kommer, så forbinder du den med noe kjent, og du er advart for hva som kommer. Det samme med spionfilmer da spionen dukker opp etter en viss musikk. Du kan ikke gjøre noe med utseende ditt sånn generelt sett, ved å se ut som personen hun hatet eller elsket. Men det du kan gjøre er å begynne å ligne på den forrige kjæresten hennes, eller hvis du vil hun noe ondt, ligne på den personen hun hater mest. Generell kontroll Gå ut i friminuttet en gang, se på gjengene som sitter der. Hvis du ser godt etter, så vil den personen som er midtpunktet, eller snakker mest, sitte, så klart, i en bestemt stilling. Hvis du også ser etter, så vil folkene rundt han også sitte i den stillingen. Hvis 10 personer sitter der, så vil MINST 5 personer sitte på samme måte som han som snakker. Når han som snakker slutter å snakke, så vil en annen person overta, han tar kontrollen i snakkingen, og skifter stilling å sitte i. Etter en stund, vil nesten alle sitte som han, folk styrer hverandre, uten at de er bevisst på det. Jeg har prøvd det før, og det funker fett! Ut i fra dette kan jeg sette meg med jenter i storefri, ta kontrollen, og snakke med dem, jeg vil gjøre alt som står i min makt for å ta kontrollen der og da, sitte i en spesiell stilling, og se hvor enkelt de er til å sitte i DEN stillingen. Det er sinnsykt lett, og jeg er overrasket selv over at jeg har disse evnene. ALLE har disse evnene, men veldig, veldig få er bevisst på det. SLUTT! 1: Horribel norsk. Skrive -og grammatikkfeil gjennom hele oppgaven. 2: Oppsett: Som nevnt skal kilder skrives til slutt. Og ikke avslutt med "SLUTT!". Ikke skriv lister. Du må skrive det du vil frem til i listene, som en helhetlig tekst. 3: Innhold: Du kan skrive at du mener alle kvinnfolk er det verste du vet, og at alle burde bures inne i et skap. Det skal ikke gå ut over karakteren din. Det er dine meninger, og hvis oppgaven legger opp til at du skal skrive DINE EGNE MENINGER, så skal du det. Det har du gjort. Men på en lite overbevisende måte. Jeg er personlig over gjennomsnittet mannsjåvinistisk, men ble ikke akkurat overbevist av det du skriver. Du hopper rett på sak uten noen form for innledning, og du drøfter heller ikke dine påstander. Du kan ha dette som en mal: INNLEDNING paiosjoiajfoiajd Påstand 1 Drøftelse Påstand 2 Drøftelse AVSLUTNING/SAMMENDRAG KILDER (skal egentlig på en egen side) 4: Dine meninger: Stemmer egentlig ikke. Mange jenter, spesielt de som har hatt et dårlig forhold til sin far eller rett og slett ikke har hatt en farsfigur i det hele tatt, vil ofte søke etter en eldre og mer moden partner, gjerne med penger. Dette forstår de ikke selv. Men (den dårlige) måten du skriver på, samt lite autentiske kilder og faktafeil, gjør at jeg ikke tror på det du skriver. Dette vil du antageligvis få trekk for, til tross for det jeg skrev i punkt 3. Har kun lest førstepost. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det en liten Wendelinho på innsiden av Erdogan? 3 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 OMFG, leste gjennom tråden. Herregud, er det ingen som skjønner at dette er et troll? Vet jeg "mata trollet" med mitt forrige innlegg, men det var før jeg leste hele tråden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) OMFG, leste gjennom tråden. Herregud, er det ingen som skjønner at dette er et troll? Vet jeg "mata trollet" med mitt forrige innlegg, men det var før jeg leste hele tråden. Det som er skummelt er jo at det er vanskelig å vite. ! Endret 14. juni 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det en liten Wendelinho på innsiden av Erdogan? Hmm, ikke umulig. Trodde vi var kvitt ham jeg. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det perfekte mennesket som eksisterer er nok på en 7'er, hvis vi skal være heldige. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, man vet man har med et troll å gjøre når trollet ikke kommenterer kommentarene om trolling (!). 4 Lenke til kommentar
Aenema Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hehe, man vet man har med et troll å gjøre når trollet ikke kommenterer kommentarene om trolling (!). Tror du har rett Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 En ekte 10'er eksisterer ikke for de med for høye krav. En 10'er er det absolutt perfekte mennesket. Sorry, det eksisterer ikke. Så du baserer det høyeste punktet på skalaen, på noe som ikke eksisterer. Makes sense.. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 En ekte 10'er eksisterer ikke for de med for høye krav. En 10'er er det absolutt perfekte mennesket. Sorry, det eksisterer ikke. Så du baserer det høyeste punktet på skalaen, på noe som ikke eksisterer. Makes sense.. Såklart? 10 er det høyeste tallet på skalaen. Dermed kan ikke en 10'er bli noe bedre. 10'er kan jo ikke være noe lavere enn det pefekte, eller så ville en perfekt person i teorien bryte skalaen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Karakteren 6 på skolearbeid, som visstnok er perfekt varierer mellom å ha 80-95% som nedre grense. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Karakteren 6 på skolearbeid, som visstnok er perfekt varierer mellom å ha 80-95% som nedre grense. Godt poeng. Men nå er jeg uenig i den karakterskalaen, og mener at en 6'er skal gå til en feilfri oppgave. Jeg syns ikke det er riktig at det høyeste tallet på en skala skal kunne gå til noe med noen små feil, og noe som er feilfritt. Derfor mener jeg at det skal være et enkelt tall som kun skal gis til noe som er perfekt/feilfritt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du har forsåvidt rett i det, men i så fall så kommer du ut for det problemet du har med 10-er damene, de finnes ikke... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 True, men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jada, det kan du nok, men samtidig så er det uheldig for et karaktersystem eller for sammenligningen mellom flere personers vurdering at toppkarakteren er uoppnåelig. Jeg vil si jeg har møtt relativt mange 10er damer, men de hadde aldri fått den karakteren hos deg. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg skriver førstepost. Dere slakter. Jeg spør om råd og hvorfor dere slakter. Jeg blir ansett som troll. Jeg vet i hvertfall hvem som er troll her av meg og dere når sammendraget taes. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg skriver førstepost. Dere slakter. Jeg spør om råd og hvorfor dere slakter. Jeg blir ansett som troll. Jeg vet i hvertfall hvem som er troll her av meg og dere når sammendraget taes. Still you. 5 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Man kan si hva man vil, men det er vesentlige poeng i førsteposten. Rent evolusjonsmessig ER det faktisk litt som trådstarter skriver. Det gjelder ikke alle, men ubevisst er det instinkter som styrer kroppen, ikke motsatt. Tenk, instinktene våre er langt gamlere rent evolusjonsmessig sett enn rasjonell tankegang. Dette er også grunnen til at kjærlighet ofte er vanskelig. Man kan tiltrekkes den verste drittsekken dersom kroppen tiltrekkes av vedkommende. Helt uavhengig av om man selv ønsker det eller ikke.. Tror det er litt dette trådstarter snakker om. Lenke til kommentar
Erdogan Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Mitt poeng er ikke å få en god karakter, eller skrive godt. Men å bli forstått teorien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå