offtopic Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kom akkurat opp i eksamen muntlig. Noe jeg er svært ufornøyd med. Jeg har hatt karakter 5 i alle norskfag helt fram til i år, hvor jeg har fått 3, 3 og 4. Alt pga av en evneveik lærer som ingen er fornøyd med. Så kommer spørsmålet. Jeg må uansett ta en vanskeligere matte for å komme inn på det studiet jeg vil ha. Altså et år hvor jeg må ta opp fag/jobbe. Er det ikke da bedre å droppe muntlig eksamen, ta det som privatist slik at den dårlige standpunkten også blir fjernet og at jeg sannsynligvis får en god karakter? Eller har noen negative erfaringer med norsk muntilg som privatist? Noen tanker? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du må også ta de skriftlige eksamene på nytt... Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Så Det er umulig å ta opp evt bare skriftlig eksamen hovedmål eller nynorsk? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tar du opp et fag så tar du opp alle eksamenene i faget. Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tar du opp et fag så tar du opp alle eksamenene i faget. Feil, du trenger bare å ta opp norsk muntlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tar du opp et fag så tar du opp alle eksamenene i faget. Hvem sa det? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ta muntlig eksamen nå, og hvis du får en karakter du ikke er fornøyd med, så tar du den som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå