Joachim_F Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Her er detaljene om den håndholdte konsollen. Les hele saken Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns ikke det var så uoverkommelig pris egentlig. Hadde sett for meg 3-4000. En introkampanje/priskrig hos Elkjøp e.l. for 1500,- og jeg ser ikke bort i fra at det blir kjøp. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 bare importere fra amerika da , siden soner er jo forsvune siden ps2 generasjonen;) - SIM card slot (3G / Wi-Fi model only). -Mobile network connectivity (3G / Wi-Fi model only). - Built-in microphone. kan man derimot få den opp som telefon tipper eg , ellers bare få in ein pirat versjon;) Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 leet pricepoint... Kanskje jeg kommer til å kjøpe denna. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Forventet mye det samme som asdfteam, 499 eller 349 med optimismen på full pupp. 1500 som intropris burde være mulig. Så kommer spørsmålet: Hvor mye taper Sony per Vita? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Enkelt at jeg kjøper denne!! Har allerede lagt av penger til Vita! Ny konsoll i samlinga mi er alltid flott Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har den fått noen anonseringsdato ennå? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns navnet var litt merkelig. Blir vel vandt med det, men syns det var litt tamt og kjedelig, samt en god dose klisje. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De har priset den ganske aggressivt i forhold til 3DS - og ipod touch forsåvidt - syns prisen er bra! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Merkelig navnevalg, høres småfeminint ut. Men Sony vet vel hva de driver med. Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hadde aldri i mitt liv trodd at jeg skulle bli interesert i et usselt håndholdt konsoll, men denne er søren meg ikke ussel! Fytti rakkern for et bra lineup med spill ^^ Og prisen er grei nok, så dette blir nok et kjøp Uncharted ftw! Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Blir helt klart et kjøp på launch dagen dette! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvor dyre vil spill bli da? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dette blir nok kjøp. Perfekt å se filmer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå