Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Manglet ett hovedkort i eksen fra Komplett. hvilke rettigheter har jeg?


Anbefalte innlegg

ja, topic sier vel det meste.

 

Bestilte to nye maskiner i deler den 29.05.11.

 

2.00 622989 Oppgraderingspakke Intel - Core i7 2600K

3,4GHz Quad core, 8GB DDR3 1600MHz, ASUS Sabertoot

2.00 601840 Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU

ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular, 4x 6+2pin P

2.00 622728 MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX

PCI-Express 2.0,"Twin Frozr II", GDDR5, 2xDVI, nat

2.00 630674 Crucial m4 SSD 2,5" 64GB

SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 415MB/95MB/s read/write

2.00 575736 OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA

SSD 2.5" to 3.5" (Bracket and screws)

 

bestillte dette men når jeg fikk pakken i går kveld. manglet ett av hovedkortene.

 

Hvilke rettigheter har jeg nå?

 

kontaktet komplett i dag tidlig 0801, og de skulle sjekke opp i saken, men de kunne se at alle varene skulle vært pakket.

 

håper dette løser seg kjapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

varene er sendt med tollpost, de har registrert 16 kg. mens varene i seg selv på komplett.no er registrert med 14,822 kg. men så er det jo embalasje osv å ta hensyn til.

 

er vanvittig irriterende. Prøver på ingen måte å lure noe system, vil bare ha ny maskin.

Lenke til kommentar

var i kontakt med komplett.no igjen nå.

 

De skulle sjekke om de hadde en differanse på lagerstatusen.

 

MEN, de hadde ikke noe tidsperspektiv å komme med.

 

Sitat: det kommer rett og slett ann på hvor fort lageret jobber.

 

Burde de ikke ha noen form for tidsramme på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komplett held på med ei større omstrukturering av lageret sitt, så det er ikkje overraskande at dei ikkje veit akkurat når dei har svar. Det skulle heller ikkje forundre meg om det er nettopp dette som er årsaka til problemet ditt...

 

ja, du sier noe...hehe

Lenke til kommentar

Komplett er ofte flinke til å love mer enn de holder. Men de har som sagt mange kunder å prøve å ta vare på.

De har vel en ris og ros-mail du kan bruke og, om jeg ikke husker feil.

 

Mine erfaringer med Komplett, er at de kan være litt trege, glemme avtaler, bli litt vanskelige noen ganger, men de har alltid ordnet opp til slutt.

 

Men jeg skjønner godt at de er litt strenge med å bare sende ut ny vare, siden det finnes svindlere rundt om kring også. Men jeg mener ikke at trådstarter er en svindler altså.

 

Håper det ordner seg snart ihvertfall!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...