ericwiks Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kabinettprodusenten Antec feirer 25 år med å lage egnehøyttalere. Rått høyttalersett fra Antec Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Antec P280 virker som en interessant oppgradering fra P182 jeg har. Da kan den bli server eller stå ved surroundanlegget. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Liker det! Stilrent og enkelt. Lenke til kommentar
Obit Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 P280 kan bli interessert ja, godt mulig det blir oppdatering fra P182 jeg har nå. Håper dog det har minst like mye fokus på støydemping, ser ut som mange åpne områder der som lyd vil slippe ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 P280 kan bli interessert ja, godt mulig det blir oppdatering fra P182 jeg har nå. Håper dog det har minst like mye fokus på støydemping, ser ut som mange åpne områder der som lyd vil slippe ut... Jo, men, jeg har litt saker fra Corsair også, og den nye vannkjølinga med dualrad tenker jeg passer der. Pr. i dag har jeg en Corsair rad der bakvifta sitter og det funker jo. Jeg liker den muligheten P280 gir. Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter. Rock solid? -eller Solid Rock? -jeg liker at det kommer litt bedre 2.1 sett ut slik at musikk på PC får høyere kvalitet. Med SPDIF trenger man ikke tenke på den innebygde og oftest crappy lyden HK byr på... Hvis man ikke har et Asus kort med "ST" eller "STX" på da... Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan blir dette i forhold til Corsair sine høytalere?? Pris og lyd... Lenke til kommentar
marathi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.maximumtech.com/speaker-sparring-two-21-speaker-systems-go-head-head Setter en stor knapp på Corsair sine (som Komplett selger for ca. 1500,-). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter. ... Med SPDIF trenger man ikke tenke på den innebygde og oftest crappy lyden HK byr på... Hvis man ikke har et Asus kort med "ST" eller "STX" på da... Nettopp. Poenget er at en kan bruke ht-settet med ok resultat på alle maskiner med optisk SPDIF utgang, inkludert laptop's. Det er mye værre (som regel) å flytte et ok lydkort rundt omkring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Setter en stor knapp på Corsair sine (som Komplett selger for ca. 1500,-). De mangler optisk SPDIF (TOSLink) inngang... Endret 7. juni 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Rått høyttalersett ? Tror neppe Creative T3 settet mitt rykker døra ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå