Gå til innhold

WD My Passport... funker ikke lenger! HJELP!

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har en WD passport ekstern harddisk som har funket suverent i en god stund. Har en romkamerat som også brukte den noen ganger med null problemer. Inntil en dag jeg kobla den inn til laptop'n min for å bla gjennom bilder og videoer fra folkehøgskolen. Da fikk jeg plutselig en beskjed av windows at jeg må formatere harddisken for å bruke den! Har jo selvfølgelig ikke lyst til å formatere dingsen, den har jo alle minnene mine fra folkehøgskolen!

Den oppfører seg helt likt slik den en gang funka. Får i seg strøm, jobber og lyser opp. Jeg kan høre at disken der inne spinner når jeg setter øret inntil den. Ingen rare lyder, eller synlige skader på den. Det eneste som skjer når den kobles til en pc, er at den blinker litt oftere enn tidligere. Pc'n merker at det er en harddisk som er koblet til, men jeg kommer ikke inn på selve harddisken via pc'n. Ikonet på harddisken er på "Min datamaskin", men klikker jeg på den, dukker det opp en feil-melding om "feil fil type og volumfeil-ish osv". Har prøvd noen programmer som sier at de kan hente ut alle filene mine, men har hittil ingen lykke med de programmene. Har heller ikke spesielt lyst til å bruke så mye penger på sånn forretninger som henter ut all data for meg. Det er bare som min siste utvei med dette.

Håper på at noen har opplevd det samme som meg, men klart å fikse det. Det er en drit kjip problem. Jeg trenger virkelig den harddisken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...