Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sony gir ut NGP samme år som Nintendo gav oss 3DS, og Nintendo kommer med ny konsoll neste år. Klart Sony vil vise litt muskler for å bli kvitt konkurrentene. Btw hva mener folket om Need for speed til fots med quicktime events? Bare jeg som er mildt sagt skeptisk? Da skulle de kommet med The Last Guardian! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sony har vært fremme med lommeboken ja Haha, akkurat det tenkte jeg også Er jo et gigantisk selskap, så de har vel råd til å kjøpe litt eksklusivt innhold her og der. Sony gir ut NGP samme år som Nintendo gav oss 3DS, og Nintendo kommer med ny konsoll neste år. Klart Sony vil vise litt muskler for å bli kvitt konkurrentene. Btw hva mener folket om Need for speed til fots med quicktime events? Bare jeg som er mildt sagt skeptisk? Det er helt patetisk. Tidenes verste implementasjon av QTE. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Playstation-spill på andre ting? Sony går tredjepart bekreftet? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jepp, heter PS Vita. Minner mye om en vanlig 3DS uten 3D-skjermen. Eller gyroskop. Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Playstation-spill på andre ting? Sony går tredjepart bekreftet? Nei, bare på mobiler. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Playstation Vita - var det ikke det vi sa her tidligere i tråden? Playstation-spill på andre ting? Sony går tredjepart bekreftet? Nei, bare på mobiler. Var bare en spøk Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Xbox 360 og Wii hørtes helt idiotisk ut det også i sin tid. Blir vel vant til dette også. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vita ser forresten helt ufattelig heftig ut - akkurat som PSP gjorde i 2004. Alt avhenger imidlertid av pris. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Xbox 360 og Wii hørtes helt idiotisk ut det også i sin tid. Blir vel vant til dette også. Wii høres fortsatt idiotisk ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Xbox 360 og Wii hørtes helt idiotisk ut det også i sin tid. Blir vel vant til dette også. Jeg synes faktisk det er et ganske bra navn - mye bedre enn NGP eller PSP2. Kult at den får sin egen identitet! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 jeeses.. Skal vel selges med abb. den nå da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var det 5" skjerm han sa? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Xbox 360 og Wii hørtes helt idiotisk ut det også i sin tid. Blir vel vant til dette også. Wii høres fortsatt idiotisk ut. OG jeg har lært meg å like Wii - dog, den skulle forblitt Nintendo Revolution. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Cross game chat på PSP, hva med PS3? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var det 5" skjerm han sa? Korrekt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns PS Vita virker spennende, syns også navnet er helt greit. Mye bedre enn PSP2 hvertfall. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Ikke helt solgt på PSV ennå. Holder meg til 3DS. På 3DS kan vi se oss rundt med å bevege selve konsollen. Kan vi det på PSV? Neppe. Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå