Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Tenkte på både óg, men når i morgen får vi vite mer om Versus XIII? Får ikke sett alt når jeg skal sitte på toget til Oslo i 5 timer. :hrm:

 

Det er bare spekulasjoner, men jeg tror Versus XIII kommer til å bli annonsert som multiplattform i løpet av konferansen. Eventuelt så er det så langt unna release at vi ikke får høre noe fra det :(

 

Sly 4 ser ufattelig vakkert ut!

 

Infamous 2 så veldig, veldig bra ut. Ser ut som om det blir en enorm skala i det spillet med tanke på fiender og effekter!

 

Agreed!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skjer det noe her! Kommer det faktisk en overraskelse? Jeg gleder meg!

 

Jeg har ikke spilt noen Sly-spill, men ble litt fristet nå. Hvilket type spill er det?

 

Dust - er det annonsert fra før?

 

Kult at Sony åpner for at Dust kan konnecte med PC-versjonen av Eve Online!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Mange eksklusiver de viser. Det liker jeg.

 

Enig! Men så vidt jeg har fått med meg, så er dette den eneste tingen vi ikke viste om fra før, så det er jo litt kjedelig. Men det har vært en meget god konferanse så langt ja, liten tvil om det!

 

Nå trenger vi bare Vita og The Last Guardian!

Lenke til kommentar

Nå skjer det noe her! Kommer det faktisk en overraskelse? Jeg gleder meg!

 

Jeg har ikke spilt noen Sly-spill, men ble litt fristet nå. Hvilket type spill er det?

 

Dust - er det annonsert fra før?

 

Sly er svært bra plattformspill. Ikke la deg narre av den barnslige grafikken. Det er rimelig hardcore til tider. :)

 

Btw var det ikke et spill før som koblet sammen PC og xbox? Shadowrun, eller noe sånt?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ny IP også er det nok en sci-fi shooter? Oppgitt...

 

Jeg er blitt så vant til det at jeg ikke tenker over det en gang. Om Retro også kommer med en ny sci-fi shooter i morgen, så er det bare å gi opp :(

 

 

 

Sly er svært bra plattformspill. Ikke la deg narre av den barnslige grafikken. Det er rimelig hardcore til tider. :)

 

Jeg digger slik grafikk jeg - er jo Nintendo-fan :) Så hvis gameplayet er bra og kreativt, så er jeg interessert! Liker ikke så godt Ratchet-spillene, så har vel tenkt (med mine fordommer) at dette lignet litt.

 

Stod det 2014 på Dust? Det må ha vært 2012 vel?

 

Edit: 2012 ja.

 

BIOSHOCK! Det jeg har lest av dette virker bare genialt - og jeg liker godt både Bioshock og System Shock - så dette blir gøy :) Lurer på hvorfor det er hos Sony - noe eksklusivt?

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar
Jeg digger slik grafikk jeg - er jo Nintendo-fan :) Så hvis gameplayet er bra og kreativt, så er jeg interessert! Liker ikke så godt Ratchet-spillene, så har vel tenkt (med mine fordommer) at dette lignet litt.

 

Ratchet er et skytespill med plattformelementer. Sly er mer vanlig plattform med litt action her og der. Vil du bare løpe gjennom burde det ikke være så vanskelig, men da går du glipp av store deler av spillet. For eksempel er det en rekke ting du kan samle for å åpne en safe i hvert brett for å få oppgraderinger og så videre. Vil du samle det der blir du sittende en stund. ;)

Lenke til kommentar

Skjer med at alt kommer ut i 2012? Hehe, vil ha dem til julaften!

 

Uncharted 3, Resistance 3, Infamous 2?

 

Joda, men har ikke så mye tid til å spille bortsett fra høytider. :nei:

 

Infamous 2 blir jo kjøpt i løpet av sommeren, mens UC3 blir rundet de første dagene av juleferien. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...