Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Vi starter på en båt som synker i Uncharted 3? Noen som diskuterte likheten mellom Uncharted og Tomb Raider? :p

 

Startet ikke Tomb Raider 2 også slik?

 

Og hvordan hjelper det Uncharted? :p

 

Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? :blush:

Killzone er andre verdenskrig i verdensrommet.

Resistance er verdensrommet under, ehhr, andre verdenskrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, men skjønner hvorfor du tror det. Resistance har faktisk noen syke våpen, som både er kreative og morsomme.

 

Ok, det er godt å høre :) Jeg er ikke veldig glad i shootere - er det verdt å teste det da også? (digger spill som Deus Ex, Metroid Prime, Half-Life, Mass Effect og en del annet, men ikke glad i "den jevne" shooteren om det gir mening).

Lenke til kommentar

Sony har allerede "vunnet" E3 om ikke Nintendo blåser oss ut av stolen, igjennom husveggen og ut i gata...noe jeg tviler litt på.

 

Seriøst? Sony har hatt en bra presentasjon så langt, og jeg tror den blir enda mye bedre, men med en ny konsoll, så skal det mye til at ikke Nintendo får en enda bedre konferanse. Men selvfølgelig, om man ikke liker det Nintendo tilbyr, så er det jo ikke rart om man skulle mene dette.

Lenke til kommentar

 

Nei, men skjønner hvorfor du tror det. Resistance har faktisk noen syke våpen, som både er kreative og morsomme.

 

Ok, det er godt å høre :) Jeg er ikke veldig glad i shootere - er det verdt å teste det da også? (digger spill som Deus Ex, Metroid Prime, Half-Life, Mass Effect og en del annet, men ikke glad i "den jevne" shooteren om det gir mening).

Nja, det er jo et skytespill i CoD stil, særlig toeren. Det første spillet ble en liten kulthit, mye grunnet gamle spillmekanikker som våpenhjul og ikke fullstendig regen-helse. Det andre ble derimot veldig Call of Duty med aliens.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? :blush:

Killzone er andre verdenskrig i verdensrommet.

Resistance er verdensrommet under, ehhr, andre verdenskrig.

 

Takk for å... øh... oppklare det. :p

Nei, greia er at Killzone er relativt low-tech sci-fi satt til 2360. Mens Resistance er relativt high-tech sci-fi satt til 1950.

Lenke til kommentar

Forstod plutselig hva det splitscreengreiene var - lett den beste bruken av 3D jeg har sett. Helt genialt faktisk, gleder meg til å teste!

 

 

Nei, men skjønner hvorfor du tror det. Resistance har faktisk noen syke våpen, som både er kreative og morsomme.

 

Ok, det er godt å høre :) Jeg er ikke veldig glad i shootere - er det verdt å teste det da også? (digger spill som Deus Ex, Metroid Prime, Half-Life, Mass Effect og en del annet, men ikke glad i "den jevne" shooteren om det gir mening).

Nja, det er jo et skytespill i CoD stil, særlig toeren. Det første spillet ble en liten kulthit, mye grunnet gamle spillmekanikker som våpenhjul og ikke fullstendig regen-helse. Det andre ble derimot veldig Call of Duty med aliens.

 

Takk for oppklaring. Jeg synes Modern Warfarespillene er helt ok, men tror ikke jeg kommer til å spille flere av de, så da er det vel ikke for meg heller. Men kult å høre at det er kvalitet.

 

3D-glasses on, 3D-glasses off, 3D-glasses on, 3D-glasses off, 3D-glasses on, 3D-glasses off, 3D-glasses on, 3D-glasses off, 3D-glasses on, 3D-glasses off, (...)3D-glasses on, 3D-glasses off,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...