vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi starter på en båt som synker i Uncharted 3? Noen som diskuterte likheten mellom Uncharted og Tomb Raider? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes alltid skytinga i Uncharted har vært svak.. Hadde de bare lagt ligg vekt på kontrollen når man sikter og hatt ordentlige lyder, hadde det med en gang blitt mye bedre. Mellomsekvensene er i en klasse for seg selv, though. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Haha, PS3 får Netflix, Cinema Now og så videre? Xbox360 kan bare kose seg med YouTube. Har for øvrig youtube på telefonen. Netflix finnst vel allereie på xbox vel? Uansett så får me i vesle Noreg aldri slike tenester. Poenget er at MS gjorde et stort nummer ut av å få Bing og youtube på xbox360. Sony gjør stort nummer av å få enda bedre tjenester på PS3. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 U3 klarte ikke helt å imponere meg. Virker som bare mer av det samme når det gjelder gameplay/grafikk. Men liker settingen! 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uncharted 3 blir fenomenalt - men nå sovner jeg av Resistance her - generasjonens mest generiske shooter? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bah, Resistance 3. Har aldri vært interessert i den serien. Ikke Killzone heller, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vil ha den kontrollen. Er det noen særlig forskjell på gameplayet i Resistance 1 og 2? Førstnevnte falt ikke særlig i smak, men videoer av toeren ser innmari tøffe ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi starter på en båt som synker i Uncharted 3? Noen som diskuterte likheten mellom Uncharted og Tomb Raider? Startet ikke Tomb Raider 2 også slik? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes alltid skytinga i Uncharted har vært svak.. Hadde de bare lagt ligg vekt på kontrollen når man sikter og hatt ordentlige lyder, hadde det med en gang blitt mye bedre. Mellomsekvensene er i en klasse for seg selv, though. De er sykt bra ja. Skytingen er svak, og litt småkjedelig synes jeg. Eneste som i mine øyne hindrer de spillene fra å (i mine øyne) være blant generasjonens aller beste spill. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Vi starter på en båt som synker i Uncharted 3? Noen som diskuterte likheten mellom Uncharted og Tomb Raider? Startet ikke Tomb Raider 2 også slik? Og hvordan hjelper det Uncharted? Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? Endret 7. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Så, etter vi har spilt gjennom Tanker-levelet i Uncharted 3 så spiller vi som Raiden resten av spillet? Og hvordan hjelper det Uncharted? Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? Jeg sier ikke at det hjelper, bare lurte på om ikke det også startet slik. Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Ico og Shadow of the Colossus i September!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Endelig Ico og Shadow of the Colossus. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uncharted 3 blir fenomenalt - men nå sovner jeg av Resistance her - generasjonens mest generiske shooter? Nei, men skjønner hvorfor du tror det. Resistance har faktisk noen syke våpen, som både er kreative og morsomme. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 God of War og Team Ico-collection. Bra for de som ikke har orginalene regner jeg med. Med dette 3D-greiene irriterer meg litt - bare for at Sony skal selge flere dyre TV-er? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lei alt pratet om 3D. Det er jo tøft med 3D-spill, men uten 3D-tv hjelper det lite. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 MS solgte Kinect, Sony selger 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå