Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, PS3 får Netflix, Cinema Now og så videre? Xbox360 kan bare kose seg med YouTube. :p Har for øvrig youtube på telefonen. :p

Netflix finnst vel allereie på xbox vel?

 

Uansett så får me i vesle Noreg aldri slike tenester.

 

Poenget er at MS gjorde et stort nummer ut av å få Bing og youtube på xbox360. Sony gjør stort nummer av å få enda bedre tjenester på PS3. ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes alltid skytinga i Uncharted har vært svak.. Hadde de bare lagt ligg vekt på kontrollen når man sikter og hatt ordentlige lyder, hadde det med en gang blitt mye bedre. Mellomsekvensene er i en klasse for seg selv, though.

 

De er sykt bra ja. Skytingen er svak, og litt småkjedelig synes jeg. Eneste som i mine øyne hindrer de spillene fra å (i mine øyne) være blant generasjonens aller beste spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi starter på en båt som synker i Uncharted 3? Noen som diskuterte likheten mellom Uncharted og Tomb Raider? :p

 

Startet ikke Tomb Raider 2 også slik?

 

Og hvordan hjelper det Uncharted? :p

 

Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? :blush:

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Så, etter vi har spilt gjennom Tanker-levelet i Uncharted 3 så spiller vi som Raiden resten av spillet?

 

 

Og hvordan hjelper det Uncharted? :p

 

Hva er egentlig forskjellen mellom Killzone og Resistance? Det er vel to forskjellige serier? :blush:

 

Jeg sier ikke at det hjelper, bare lurte på om ikke det også startet slik.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...