Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg krysser fingrene på at de starter med et BANG! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sitter klar med kompis over skype for å fylgje med. Blir spennande dette, kan omogleg ikkje bli verre en MS sin konferanse. Å joda. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Forsinkelse er Nintendos ting... Hehe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hesos! Nettet vårt døde en liten stund, så nå håper jeg det holder seg oppe til dette er ferdig. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Nå ser det ut som om de setter igang! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette gikk sakte altså. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hahaha, "So many great systems, PS3, XBOX *kamera forsvinner kjapt bort" Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ble plutselig lys våken av spenningen! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har jeg en syk forsinkelse her, eller har det faktisk ikke startet? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det har ikke startet enda. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har jeg en syk forsinkelse her, eller har det faktisk ikke startet? Hele forsamlingen må få på seg 3D-briller, sier Geoff Keighley. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 My body is ready! Kommer til å se bort når det er Uncharted 3. Må spare til jeg spiller selv. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Med bare et lite glimpse av Uncharted 3 i intro videoen er jeg überklar for så mye info om UC3 som mulig Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 My body is ready! Kommer til å se bort når det er Uncharted 3. Må spare til jeg spiller selv. Haha, MY Body is ready også. Dette blir konge! Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir? God of War 4 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hm... var det der spill i utvikling, mon tro? Og var det der Scorpion? Hm... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kul start, viser veldig mye på kort tid - gir meg håp om at dette blir en bra konferanse med mye kult innhold. Hm... var det der spill i utvikling, mon tro? Og var det der Scorpion? Hm... Mortal Kombat Vita bekreftet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir? At hackingen bare har vært en spøk hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå