Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundt 2000kr da...sikkert 2300,- eller noe i Norge...

Med dagens kurser er det 1.955 for den ene og 2.347 for den andre.

 

Ja men her på berget skal vel litt i stats kassa også..?

 

EDIT: Da skal jeg finne senga og se på Nintendo imorra kl 18? Men så langt idag så knuste Sony (igjen) Microsoft på E3, da skal det bli spennende å se hvor heftig Nintendo blir imorra. Ubisoft var også virkelig heftige i år og digger humoren til galningene der...

 

10 timer E3 er nok for idag...Zzzzzz

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Rimelig bra konferanse, i alle fall sammenlignet med Microsoft. Småkjedelig til tider med litt for mange skytere, men en del nyheter og eksklusive spill. LBP Vita og Uncharted Vita imponerte. Vita til samme pris som 3DS (rundt 2000 kr) var en svært positiv overraskelse.

Lenke til kommentar

Rimelig bra konferanse, i alle fall sammenlignet med Microsoft. Småkjedelig til tider med litt for mange skytere, men en del nyheter og eksklusive spill. LBP Vita og Uncharted Vita imponerte. Vita til samme pris som 3DS (rundt 2000 kr) var en svært positiv overraskelse.

 

Er fornøyd jeg også. Vil gi MS sin 4/10 og denne 8/10. Håper og tror Nintendo slår på stortrommen imorgen med 10/10!

Lenke til kommentar

Alt i alt en meget god konferanse fra Sony - etter min mening var den betydelig bedre enn fjorårets. Jeg vil gi den karakteren B (Ga MS karakteren D). Får pluss for Vita-prisen, en del bra spill, 3 overraskelsesspill, ydmykheten i starten og generelt god regi. Minus først og fremst for litt for mye fokus på shootere og få overraskelser. Men alt i alt en meget god konferanse, så bare å gratulere Sony og Sony-fansen med det!

 

Mobilene vinner nok til slutt likevel.

 

Til slutt gjør de nok det - men forhåpentligvis er markedet stort nok både for mobilene OG to dedikerte spillemaskiner. I neste generasjon er jeg overbevist om at både Sony og Nintendo vil integrere sin bærbare spillemaskin i en telefon dog.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Så når Sony gir ut Vita slim neste år, kanskje de kaller den Vita Min?

 

Sony 7/10 (Litt lite nytt til PS3 samt Last Guardian no-show trekker ned)

Microsoft 4/10 (Egentlig ingen nye spennende annonseringer)

 

 

Det blir ingen bankstreik forresten.

 

Digg med bankstreiken, jeg hadde selvsagt ikke forberedt meg på det.

 

Om jeg skal gjøre om mine karakterer så får Sony 8/10 og MS 3/10.

 

Hvorfor var ikke Twistet Metal der? Kommer ikke det i November?

Lenke til kommentar

Er bedre med action en on rails show hos MS da. Skjønner ikke den klaginga jeg. Sony leverte dermed basta. bare Sly 4 ga meg nok til å si Sony kommer enten best ut av E3 eller Nintendo, og MS helt helt klart sist, med on rails 4-9 spilltitler.

 

Og Bioshock Infinite med Move er mer "hardcore" en Kinect med Fable Journey da. Er ihvertfall ikke on rails på Bioshock Infinte ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så når Sony gir ut Vita slim neste år, kanskje de kaller den Vita Min?

 

Sony 7/10 (Litt lite nytt til PS3 samt Last Guardian no-show trekker ned)

Microsoft 4/10 (Egentlig ingen nye spennende annonseringer)

 

 

Det blir ingen bankstreik forresten.

 

Hvorfor var ikke Twistet Metal der? Kommer ikke det i November?

Twisted Metal ble vist tidligere på Gametrailers sin Live stream. Jeg så en gameplay demo for noen timer siden ;-)

 

Her er den:

 

http://www.youtube.com/watch?v=YkxcdjuyppE

Endret av Memoen4Ever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...