Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Er redd Vita kan få vel mange 360/PS3-porter akkurat som PSP fikk mange PS2-porter og ikke så mange eksklusive spillkonsepter. Jeg deler denne bekymringen dessverre, og da vil jeg heller spille spillene på PS360. Menmen, prisen og konsollen har definitivt potensial ihvertfall. VAR DET LOCOROCO? Ok, hvorfor får vi ikke navnene - hva var det anime-spillet? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er redd Vita kan få vel mange 360/PS3-porter akkurat som PSP fikk mange PS2-porter og ikke så mange eksklusive spillkonsepter. Jeg deler denne bekymringen dessverre, og da vil jeg heller spille spillene på PS360. Menmen, prisen og konsollen har definitivt potensial ihvertfall. VAR DET LOCOROCO? Ok, hvorfor får vi ikke navnene - hva var det anime-spillet? Lurte på det samme. Så ganske fet ut. :!: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 sikkert? Spillet er annonsert ja, men ikke til Vita foreløpig. Men når SF X Tekken kommer, så er det ingen grunn til at ikke også Tekken X SF skulle komme. Hva med SF X Mortal Kombat - da hadde vi snakket. Eller Virtua Fighter! Mye mer interessante fightere enn Tekken - i mine øyne Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er nok ikke overbevist om PS Vita. Greit, den er bedre enn PSP, men som konkurrent til 3DS? Vet ikke helt... begge to har touchskjerm, men PS Vita har six-axis. 3DS på sin side har gyroskop og to skjermer. Nå har jeg 3DS fra før, og trenger ikke to håndholdte konsoller. Men hadde jeg måttet velge villet det nok vært spillene det går på, og akkurat nå har 3DS flere spill jeg vil ha enn PS Vita uten ute eller i utvikling. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flere spill der som så bra ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nintendo er nødt til å virkelig kjøre på i morgen, ellers så kan faktisk Sony stjele en masse markedsandeler. Er forsåvidt bra at vi får litt jevn konkurranse igjen - så får vi se hvordan det utvikler seg. Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Rundt 2000kr da...sikkert 2300,- eller noe i Norge... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Der var prisen på plass og kista gjennomspikret. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Rundt 2000kr da...sikkert 2300,- eller noe i Norge... Med dagens kurser er det 1.955 for den ene og 2.347 for den andre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Der var prisen på plass og kista gjennomspikret. Du vet "kista gjennomspikret" betyr at den er død og begravet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Rundt 2000kr da...sikkert 2300,- eller noe i Norge... Elkjøp smeller nok til med et godt tilbud. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 $250/€250 var overraskende billig ja. Samme pris som 3DS det. Kan vi se et priskutt på 3DS allerede før jul? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 HAHAHA! RIIIIIIIIDGE RAAAAAAAACER! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Der var prisen på plass og kista gjennomspikret. Prisen på Vita er den største nyheten som har kommet på hele E3 så langt - utrolig at de selger den så lavt - men bra for oss seff. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Der var prisen på plass og kista gjennomspikret. Du vet "kista gjennomspikret" betyr at den er død og begravet? 3DS-kista Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 $250/€250 var overraskende billig ja. Samme pris som 3DS det. Kan vi se et priskutt på 3DS allerede før jul? Jeg tipper på like etter jul. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 HVA?! GOW4? Nei, meh.. går og legger meg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 3DS-kista Vi er i en Sony-tråd, så jeg skal ikke si noe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 The Last Guardian, kom igjen, kom igjen, kom igjen NÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå