Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er redd Vita kan få vel mange 360/PS3-porter akkurat som PSP fikk mange PS2-porter og ikke så mange eksklusive spillkonsepter.

 

Jeg deler denne bekymringen dessverre, og da vil jeg heller spille spillene på PS360. Menmen, prisen og konsollen har definitivt potensial ihvertfall.

 

VAR DET LOCOROCO?

 

Ok, hvorfor får vi ikke navnene - hva var det anime-spillet?

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Er redd Vita kan få vel mange 360/PS3-porter akkurat som PSP fikk mange PS2-porter og ikke så mange eksklusive spillkonsepter.

 

Jeg deler denne bekymringen dessverre, og da vil jeg heller spille spillene på PS360. Menmen, prisen og konsollen har definitivt potensial ihvertfall.

 

VAR DET LOCOROCO?

 

Ok, hvorfor får vi ikke navnene - hva var det anime-spillet?

 

 

Lurte på det samme. Så ganske fet ut. :!:

Lenke til kommentar

sikkert?

 

Spillet er annonsert ja, men ikke til Vita foreløpig. Men når SF X Tekken kommer, så er det ingen grunn til at ikke også Tekken X SF skulle komme.

 

Hva med SF X Mortal Kombat - da hadde vi snakket. Eller Virtua Fighter! Mye mer interessante fightere enn Tekken - i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Er nok ikke overbevist om PS Vita. Greit, den er bedre enn PSP, men som konkurrent til 3DS? Vet ikke helt... begge to har touchskjerm, men PS Vita har six-axis. 3DS på sin side har gyroskop og to skjermer. Nå har jeg 3DS fra før, og trenger ikke to håndholdte konsoller. Men hadde jeg måttet velge villet det nok vært spillene det går på, og akkurat nå har 3DS flere spill jeg vil ha enn PS Vita uten ute eller i utvikling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...