Nevnarion Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Wipeout og LBP til Vita! Jadda, nå snakker vi! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg skal nok også ha Vita - etterhvert. Men jeg er litt skuffet over tredjepartsstøtten foreløpig - virker som om ikke så mange har hoppet på? Eller vi får vite det i morgen. Ga meg en litt dårlig følelse at det er såpass lite tredjepartsspill til nå ihvertfall, etter min smak så er det ganske så viktig for Sony spesielt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Spilte LBP en stund og har LBP2, men har aldri skjønt poenget med dem. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, nå må de avslutte med et stort smell snart! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Btw noen som vet noe om updaten til 3DS? Tror den kommer om 20 minutter. Wipeout og LBP til Vita! Jadda, nå snakker vi! Surprise, surprise. Men kult er det! Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Trodde Sony ville danke ut MS lett etter hva de viste fram, men var ikke akkurat mye mer å skryte av her. Hvis de ikke har en bra stinger på slutten så er det jo nesten værre. Det mest absurde er at Ubisoft er faktisk de som har imponert mest med interessante, overraskende ting. Nei nå må du legge deg, men ja Ubisoft imponerte veldig idag. Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Spilte LBP en stund og har LBP2, men har aldri skjønt poenget med dem. Jeg elsker konseptet - men hater kontrollen. Jeg anerkjenner de dog som geniale verktøy først og fremst, men også spill selvsagt. Er bare ikke perfekte for meg. Liker ikke Kirby heller Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype. VITA? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Street Fighter X Tekken? Nå snakker vi! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 YEAH BABY! Street Fighter X Tekken! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ok, bra at vi nå får litt tredjepartssnakk. Det var på tide. Jeg er ikke så interessert i dette riktignok - har aldri likt Tekken - men det viser at Capcom støtter de - noe som er viktig (hint, Monster Hunter). Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 YEAH BABY! Street Fighter X Tekken! agreed!! Dette er noe jeg har ventet lenge på Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg bestilte meg nettopp Vita miner på Sunkost.no. Måtte bare EPIC! Har en til. Jeg bestilte meg nettopp Bio vit fra samme nettbutikk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Annonserte de seriøst prisen på $249/299? Det er MYE billigere enn jeg hadde trodd. Hvor mye har Sony tenkt å tape på dette mon tro? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 sku heller brukt Tekken grafikken! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det bare meg, eller gikk SFxT i slo-mo? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype. VITA? Igjen, uten Uncharted så er Vita ganske meh. Spessielt hvis du ikke er altfor mye på reisefot. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Street Fighter X Tekken + Infamous + PlayStation Vita = SEXY Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er redd Vita kan få vel mange 360/PS3-porter akkurat som PSP fikk mange PS2-porter og ikke så mange eksklusive spillkonsepter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 sku heller brukt Tekken grafikken! Du vet Tekken X Street Fighter kommer senere? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 sku heller brukt Tekken grafikken! WUT? Helt uenig. Men uansett, så kommer det også Tekken X Street Fighter laget av NB på Tekken 6-motoren, så du får nok viljen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå