Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok også ha Vita - etterhvert. Men jeg er litt skuffet over tredjepartsstøtten foreløpig - virker som om ikke så mange har hoppet på? Eller vi får vite det i morgen. Ga meg en litt dårlig følelse at det er såpass lite tredjepartsspill til nå ihvertfall, etter min smak så er det ganske så viktig for Sony spesielt.

Lenke til kommentar

Trodde Sony ville danke ut MS lett etter hva de viste fram, men var ikke akkurat mye mer å skryte av her. Hvis de ikke har en bra stinger på slutten så er det jo nesten værre. Det mest absurde er at Ubisoft er faktisk de som har imponert mest med interessante, overraskende ting.

 

Nei nå må du legge deg, men ja Ubisoft imponerte veldig idag. :p

Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype.

Lenke til kommentar

Spilte LBP en stund og har LBP2, men har aldri skjønt poenget med dem.

 

Jeg elsker konseptet - men hater kontrollen. Jeg anerkjenner de dog som geniale verktøy først og fremst, men også spill selvsagt. Er bare ikke perfekte for meg. Liker ikke Kirby heller :)

 

Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype.

 

VITA?

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Vel, hvis du fjerner Uncharted og Gears fra sine respektive presentasjoner så er det ikke akkurat veldig mye mer som skaper noe utrolig med hype.

 

VITA?

Igjen, uten Uncharted så er Vita ganske meh. Spessielt hvis du ikke er altfor mye på reisefot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...