Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Syns de distanserte seg fint fra Uncharted 3 ved å bruke touch på PSV.

 

Jepp, la oss håpe at det blir litt ulike opplevelser! Fikk dog inntrykk av at man kunne velge å styre enten med touch eller vanlig kontroll?

 

Modnation Racer har jeg ikke spilt - men jeg er sikker på at jeg ville likt det, ser ut som enda en meget bra Sony-franchise.

Lenke til kommentar

Trodde Sony ville danke ut MS lett etter hva de viste fram, men var ikke akkurat mye mer å skryte av her. Hvis de ikke har en bra stinger på slutten så er det jo nesten værre. Det mest absurde er at Ubisoft er faktisk de som har imponert mest med interessante, overraskende ting.

Lenke til kommentar

 

Syns de distanserte seg fint fra Uncharted 3 ved å bruke touch på PSV.

 

Jepp, la oss håpe at det blir litt ulike opplevelser! Fikk dog inntrykk av at man kunne velge å styre enten med touch eller vanlig kontroll?

 

Modnation Racer har jeg ikke spilt - men jeg er sikker på at jeg ville likt det, ser ut som enda en meget bra Sony-franchise.

Joda, helt valgfritt, men syns det så morsommere ut med touch.

Lenke til kommentar

Trodde Sony ville danke ut MS lett etter hva de viste fram, men var ikke akkurat mye mer å skryte av her. Hvis de ikke har en bra stinger på slutten så er det jo nesten værre. Det mest absurde er at Ubisoft er faktisk de som har imponert mest med interessante, overraskende ting.

 

Nei nå må du legge deg, men ja Ubisoft imponerte veldig idag. :p

Lenke til kommentar

 

70 millioner solgte en flopp? Nei, PSP var ingen flopp, men spillsalget var det. Både på grunn av mye piratkopiering og for lite spill.

 

PSP har mye samme problemet som DS og forsåvidt Wii - solgt ufattelig mye, men veldig lett å pirakopiere spill, og dermed kollapset spillsalget etterhvert. PSP har mange skikkelig bra spill dog, så jeg vil heller ikke kalle det noe i nærheten av en flopp.

Lenke til kommentar

Husk også at PSP på mange måter ble en flopp. Det er alltids en sjanse for at PSV også blir det.

70 millioner solgte en flopp? Nei, PSP var ingen flopp, men spillsalget var det. Både på grunn av mye piratkopiering og for lite spill.

 

Rettelse: PSP var en stor suksess. Bare synd vi ikke kunne bruke den til noe, :p

Sant nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...