Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Salen buet når de sa at de skulle ha et eksklusivt forhold til AT&T? Grafikken er insane - men er det litt mye Uncharted for Sony kanskje? Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uncharted på PSV? Solgt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Okeeeeei - håper dette er valgfritt Edit: Heldigvis Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kommer helt ann på hvilke spill som kommer til den for min del. Er nok ikke det jeg kjøper i første omgang. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Digger alle mulighetene man har for å styre - det burde gi oss noen skikkelig innovative spill - ihvertfall om det ikke blir for dyrt å utvikle spill for den. Silent Hill ble forresten bekreftet for Vita på fredag. Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gameplayet i Uncharted PSV ser litt vel enkelt ut... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uncharted PSV er en mulig killer-app! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Gameplayet i Uncharted PSV ser litt vel enkelt ut... Its Uncharted duh Uncharted PSV er en mulig killer-app! Definitivt! Men det som er mest killerapp er alle mulighetene man har for å styre - og den deilige skjermen Endret 7. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Salen buet når de sa at de skulle ha et eksklusivt forhold til AT&T? Grafikken er insane - men er det litt mye Uncharted for Sony kanskje? Hørte ikke så mye buing, men noe fliring var det hvertfall Endret 7. juni 2011 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Okay, da blir det en PSV på meg.....en no brainer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gameplayet i Uncharted PSV ser litt vel enkelt ut... Its Uncharted duh Mener du bare drar fingeren over skjermen, så flytter fyren seg dit automatisk enten det gjelder hopping, klatring eller å drepe fiender. Blir ikke mye utfordring da. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hørte ikke så mye buing, men noe fliring var de hvertfall De buet nok til at twitteren min tok av med kommentarer om det ihvertfall. Kanskje fordi de sa at det var eksklusivt - AT&T har jo også et samarbeid med Nintendo sine 3DS-er. Mener du bare drar fingeren over skjermen, så flytter fyren seg dit automatisk enten det gjelder hopping, klatring eller å drepe fiender. Blir ikke mye utfordring da. Det var en spøk for å illustrere at Uncharted tross alt allerede har ganske enkelt gameplay - men dette var selvsagt enda mye enklere. Nyrr action-rpg her, Ruin, ikke annonsert før tror jeg? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er halvveis solgt av PSV nå, men IKKE på grunn av Uncharted. Syns det så helt greit ut, men ikke noe mer. Det som gjør meg interessert er alle mulighetene som ligger i Vita, og som kan gi noen skikkelig bra spill etterhvert. Når det eventuelt blir kjøp, vil komme an på pris og hvilke spill som blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor er de så anpusten når de kommer opp på scenen? Løpt et par mil eller har de bare spist et par burgere? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Husk også at PSP på mange måter ble en flopp. Det er alltids en sjanse for at PSV også blir det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ligner på Torchlight? Jeg liker ikke så godt slike spill, men de er jo veldig populære, så blir sikkert et bra og populært spill. Har Vita ingen TV-utgang forresten? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nå begynner det å ligne noe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det der er jo akkurat som Mega64 sin video. Transferring! :S Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er halvveis solgt av PSV nå, men IKKE på grunn av Uncharted. Syns det så helt greit ut, men ikke noe mer. Det som gjør meg interessert er alle mulighetene som ligger i Vita, og som kan gi noen skikkelig bra spill etterhvert. Når det eventuelt blir kjøp, vil komme an på pris og hvilke spill som blir tilgjengelig. Jeg er enig - det er mulighetene som gjør Vita interessant. Husk også at PSP på mange måter ble en flopp. Det er alltids en sjanse for at PSV også blir det. I vesten ble det en flopp - ikke i japan. Og etter min mening kommer de mest interessante spillene fra Japan, så min PSP har faktisk fått ganske mye spillbart opp gjennom tiden Dette er genialt, man kan faktisk fortsette spillingen på PS3-en. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Koble Ruin opp mot tv'en vil nok ikke være å forakte Selvom det bare er nok en diablo 3 klone, så det spennende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå