Simen1 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Supert folkens! Det ser ut som om det er noen flere enn meg som synes dette var en ok ide. Får vel vente til semesteret er i gang og folk har kommet fra ferie før det blir noe av. Skal selvfølgelig lage en ny tråd da for å si i fra. (Denne ble stort sett vitset bort av de fra andre byer.) Etter 5-6 timers lufting av ide'en ser lista over øl-interreserte slik ut: Når tråden modner seg blir det vel en del flere tenker jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ta deg en tur til kanalen vår på Undernet, så kanskje du støter på BBC, Aurstad, HcE, og noen andre.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Etter å ha styrtet en vin flaske og danset vilt rundt fikk eg blackout så eg vet ikke kem eg dro hjem til Ble det noe på meg? jaja.. du møtte Nidhogg på vei hjem og dere "got ur groove on" derfor jeg ser litt rar ut på bildet.... snow dog hadde nemlig kommet med et forslag om groove litt, jeg ble som vanlig litt rød i kinnene og når noen kom å tok bildet satt rødfargen fortsatt litt fast i kinnene, eller var det lebestift rester fra Penta who knows?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Du får håpe det er fra penta Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Du får håpe det er fra penta lurer på om hun syns det samme Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 bra laga HalTan all ros til deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 bra laga HalTan all ros til deg wee takk! :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du fant vel ikke noe styggere bilde på uglypepole.com? fant det på google sitt bildesøk. søkte på stygg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Høh...hva vet dere at det ikke ble noe på meg hva? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Høh...hva vet dere at det ikke ble noe på meg hva? /me har øyne over alt... :o Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Supert folkens! Det ser ut som om det er noen flere enn meg som synes dette var en ok ide. Får vel vente til semesteret er i gang og folk har kommet fra ferie før det blir noe av. Skal selvfølgelig lage en ny tråd da for å si i fra. (Denne ble stort sett vitset bort av de fra andre byer.) Etter 5-6 timers lufting av ide'en ser lista over øl-interreserte slik ut: Sleng med Njaal[NOR] og da... Men etter et par konter... Njaal Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 "]Supert folkens! Det ser ut som om det er noen flere enn meg som synes dette var en ok ide. Får vel vente til semesteret er i gang og folk har kommet fra ferie før det blir noe av. Skal selvfølgelig lage en ny tråd da for å si i fra. (Denne ble stort sett vitset bort av de fra andre byer.) Etter 5-6 timers lufting av ide'en ser lista over øl-interreserte slik ut: Sleng med Njaal[NOR] og da... Men etter et par konter... Njaal Glimrende Njaal! Skal starte en ny tråd en gang etter skolestart når sikkert flere har muligheten til å treffes. Sender også en PM til dere som har vist interresse her. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 [september-Edit] Denne tråden ble bare tull så jeg har startet en ny på denne linken: Alle på forumet er velkommen til "Naboen" på bakklandet torsdag 18 september kl 19.00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå