allyse Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dere aner ikke hva som var på den Grandiosaen.... BBC som hjalp deg med den eller? Frykter det verste Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hva kan man si, genialt takker! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 føler meg utelatt siden jeg også var på den festen fant heldigvis et av de få bildene som ble tatt av meg: som du sikkert har funnet ut har I både humor å sjølironi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 K-DoG og CFD koser seg med en merkelig Star Trek leke! det er inmaten i en Phaser ... altså ikke en leke! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 som du sikkert har funnet ut har I både humor å sjølironi I au... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Etter å ha styrtet en vin flaske og danset vilt rundt fikk eg blackout så eg vet ikke kem eg dro hjem til Ble det noe på meg? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 K-DoG og CFD koser seg med en merkelig Star Trek leke! det er inmaten i en Phaser ... altså ikke en leke! Det er en Type3 phaser Dere burde faktisk passe dere siden den er "litt" kraftig. SIden jeg banket opp Kdog senere på kvelden og tok med meg phaseren hjem så fikk jeg også testet den litt inne i datamaskinen min. (Ta det med ro. Brukte bare en Normal ADconverter til og digitalisere megselv: http://home.no.net/svaking/Wank/EF%20scree...aser%20shot.jpg ) Se der. Ville dere likt og køddet med oss den kvelden? Nei tenker det nei.. Så sånn går det når oss som har peiling på Startrek rotter oss sammen med planer om og starte NEW WORLD ORDER! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Etter å ha styrtet en vin flaske og danset vilt rundt fikk eg blackout så eg vet ikke kem eg dro hjem til Ble det noe på meg? jaja.. du møtte Nidhogg på vei hjem og dere "got ur groove on" Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 SoW har brukt Clearasil i 6 år og har endelig opparbeidet seg det utseendet og selvtilliten han trenger for å virkelig sjekke opp noen hw.no babes! Du fant vel ikke noe styggere bilde på uglypepole.com? By the way, dette var rett og slett genialt!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hva er det som er så morsomt her da? Dere ser jo ganske normale ut. (I hvertfall i forhold til min omgangskrets.) Hilsen meg: (bildet) Jeg startet egentlig tråden fordi et par kompiser spurte om jeg hadde noen andre venner og i så fall om de kunne få møte dere. Her er kompisene mine: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ganske normale venner det da. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ganske normale venner det da. For noen så Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg bor i trondheim og er gammel nok til å gå på byen og ta en øl... Skal tenke på saken. Ikke at jeg er så innmari datainteressert da Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ikke at jeg er så innmari datainteressert da Poenget var vel å møtes over en øl og bli kjent, ikke å prate data..? Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kowalski: tenkte ikke å bli med dersom alle skal prate om deres nye overklokka xp7mill+ og 53gb ram og flammelakkerte kabinett... Slikt pjatt gidder jeg bare ikke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 /me takker alle for ros om tråden... *høy på pæra* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå