Gå til innhold

Forum-fest (Trondheim) [Modem Warning]

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kom til å tenke på at det ofte er litt upersonlig å sitte her på forumet og skrive med mange som til og med bor i samme by som meg. Så kanskje det ville vært en idé å dra ut og drikke noen øl en kveld. Tenker selvfølgelig på de som er gamle nok og kan tenke seg noe annet enn å sitt forran skjermen hele tiden. Kanskje vi kan booke et bord eller tre på en uteplass en kveld og drikke litt øl og skravle litt data og andre ting?

Noen som synes forslaget høres bra ut?

Forslag til plass og ukedag er velkommen.

[september-Edit] Denne tråden ble bare tull så jeg har startet en ny på denne linken:

Alle på forumet er velkommen til "Naboen" på bakklandet torsdag 18 september kl 19.00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide Simen. Hadde jeg bodd i Trondheim skulle jeg vært med, det hadde jo vært moro å sett hva slags personer en skriver med. Er det bare bøtteknotter, eller finnes det folk med sosiale antenner tro..?

Jeg skal ikke kuppe tråden din med å invitere til fest i Oslo, det får bli en annen gang

:)

Lenke til kommentar
God ide Simen. Hadde jeg bodd i Trondheim skulle jeg vært med, det hadde jo vært moro å sett hva slags personer en skriver med. Er det bare bøtteknotter, eller finnes det folk med sosiale antenner tro..?

Jeg skal ikke kuppe tråden din med å invitere til fest i Oslo, det får bli en annen gang

:)

jeg skal møte allyse i Oslo om ikke så lenge, det er bare koselig om vi får med mange og møtes. Vet ikke helt når, men hvis mange blir med er det bare koselig. (les: jeg er ikke over 18 så det blir ikke øl) men det blir noe annet. kaffe på en cafe elns:) vi får ta en prat om dette så kan oslo-folkene møtes en dag. Det hadde vært koselig.

Lenke til kommentar

han som fikk denne "Lyse ideen" må ikke tro han kom opp med noe NYTT! Å nei da! dette konseptet har vært utført år etter år i de skjulte kretser, der kun den harde kjernen har deltatt! Her ser vi bilder fra forige års utskeielser!

geeks.jpg

BBC (venstre) med hassan... funky hat btw!

mattpetebryan.jpg

fra venstre:fra vesntre: Mr.Hassan, BBC og DiKKy, fyllaaa!

geeks.jpg

fra venstre: Dotten, Telcontar og psilocybe... våre alles kjære fnisejenter!

nerd.jpg

phunkee tester lokalnettverket, en hver vellyket fest har lokalnettverk!

nerd.jpg

Det ble ikke noe fangst på B|Real i kveld...

gal_mann_1.jpg

yummy i et av sine velkente party-triks!

nerd_10a.jpg

Mr.Ueland var også parat...

matt-nerd-glasses.jpg

|okk^ay stod for Grandios-stekingen!

nerd.gif

"Wabby the friendly Pimp" kjørte også fin-antrekket!

the-nerds.jpg

IthMcMos og Odden skrudde på sjarmen!

geeks.jpg

K-DoG og CFD koser seg med en merkelig Star Trek leke!

before200.jpg

DJ.Dunestar sjekker ståa på dansegulvet og setter på sin all-time-favourite Scatman John med "Everybody Jam!" funkeey!

geek.jpg

Sosohal har på seg finstasen!

up-men-00285.jpg

SoW har brukt Clearasil i 6 år og har endelig opparbeidet seg det utseendet og selvtilliten han trenger for å virkelig sjekke opp noen hw.no babes!

5116.jpg

BjaA ankom stilfullt!

sim.jpg

Hartge hadde virkelig pyntet seg for anledningen!

geek.jpg

Allyse underholdt med sin kjente Thormod Hermansen-imitasjon...

tunge.jpg

HalTan varmer opp tunga før kveldens mer intime strabaser med nedenfor nevnte burugler...

amymay2002.jpg

Tone fikk nok en kork eller to for mye årgangsbrus i seg!

hc99t.jpg

Fra venstre: Opplysningen1881, PeNtA, DiMiles, Arctic! Ser det ikke skøy ut?

markschumann.jpg

SnowDOG_ danser villt og hemningsløst sin SnowDANCE_ til Village People's nyetse single!

Ja det var virkelig litt av en fest! Takk for alt! Og en vill fest!

Lenke til kommentar

Dere ser jo ut som noen ordentlige og normale folk jo! :lol: Jatta...

Men fra spøk til tull: Hva med å hilse på noen av de andre her, og kanskje drikke noen øl? (offline, 404, og kanskje noen trådløse jenter... (Ehm.. tørr humor))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...