cenenzo Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Hei jeg kommer fra asia, og har tenkt å klippe håret som han her: http://www.pollsb.com/photos/o/387544-dumbo.jpg Men finner ikke helt ut, hvordan jeg får klippet det sånn? Noen som vet hvordan jeg får det blonde farge på siden av håret hans? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Først lærer du deg forumreglene ved å kun mekke en tråd. For det andre. Det der klarer du neppe selv. Dra til byen burde være noe asiatisk frisører der. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Du drar til en frisør, viser det bildet og sier «jeg vil ha denne frisyren». Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Jadajada, offtopic blablabla. Men virkelig, hvorfor? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Jadajada, offtopic blablabla. Men virkelig, hvorfor? Hvorfor hva? Det er en ganske så kul hår stil, kan si så mye som at jeg personlig synes det er utrolig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå