Gå til innhold

PS1 på PS3?


mathjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 80. Er vel litt rart om man BARE kan spille di på 60? :p Det er vel ikke noe annen programvare bortsett fra størrelsen?

 

troll:p

 

@kvalheimaren;ok da,bare 80 eller var det 40gb i amerika kan spille av ps1 spill,men den versjonen som er mest aktuelle for oss siden vi bor i norge blir da 60gb som BC.hvis du fortsatt er slik så sjekk på wiki.

Lenke til kommentar

Ligger vel bokstavelig talt en Ps1 inne i Ps3en, men ja du kan spille Ps1 spill på alle ps3 modeller og på alle Psp Modeller :) håper det hjelper, PS2 spill kan kunn spilles på 60 gigabyte ps3en som var å finne i europa og usa ved launch, den er nå ute av produksjon

Lenke til kommentar

Ligger vel bokstavelig talt en Ps1 inne i Ps3en, men ja du kan spille Ps1 spill på alle ps3 modeller og på alle Psp Modeller :) håper det hjelper, PS2 spill kan kunn spilles på 60 gigabyte ps3en som var å finne i europa og usa ved launch, den er nå ute av produksjon

 

jaha,takk for oppklaringen,det viste jeg faktisk ikke.var bombesikker på at første generasjons ps3 kunne bare spille av ps1 og ps2 og ps3 spill.

Lenke til kommentar

Ligger vel bokstavelig talt en Ps1 inne i Ps3en, men ja du kan spille Ps1 spill på alle ps3 modeller og på alle Psp Modeller :) håper det hjelper, PS2 spill kan kunn spilles på 60 gigabyte ps3en som var å finne i europa og usa ved launch, den er nå ute av produksjon

 

De har den her. Men jeg vet ærlig talt ikke noe om denne nettbutikken, bare så det er sagt. http://www.playstationshop.no/playstation-60gb-p-331.html

Lenke til kommentar

Ligger vel bokstavelig talt en Ps1 inne i Ps3en, men ja du kan spille Ps1 spill på alle ps3 modeller og på alle Psp Modeller :) håper det hjelper, PS2 spill kan kunn spilles på 60 gigabyte ps3en som var å finne i europa og usa ved launch, den er nå ute av produksjon

 

De har den her. Men jeg vet ærlig talt ikke noe om denne nettbutikken, bare så det er sagt. http://www.playstationshop.no/playstation-60gb-p-331.html

 

5000 for en brukt 60gb er ganske mye,sett på finn.no og der kan man finne en for halvparten av prisen.

Lenke til kommentar

Alle PS3 versjonene vi har her kan spille PS1 og PS3 spill. Jeg spilte en del av mine gamle PS1 spill på en 40GB PS3 når den kom ut. Og man trenger heller ikke minnekort da maskinen lager et virtuelt minnekort på harddisken.

 

Hadde ikke vert værre enn å slenge i en PS1 disk i din PS3 for å se om det funka før du mekka denne posten. Ville vel egentlig vært lettere.

Lenke til kommentar

Alle PS3 versjonene vi har her kan spille PS1 og PS3 spill. Jeg spilte en del av mine gamle PS1 spill på en 40GB PS3 når den kom ut. Og man trenger heller ikke minnekort da maskinen lager et virtuelt minnekort på harddisken.

 

Hadde ikke vert værre enn å slenge i en PS1 disk i din PS3 for å se om det funka før du mekka denne posten. Ville vel egentlig vært lettere.

 

 

Han viste det sikkert ikke,det gjorde ikke jeg heller.hadde jeg ikke vist at alle ps3 kan spille av ps1 spill så hadde jeg sikkert ikke prøvd heller så er vel heller det vil jeg tru.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

PS3 emulerer PSX, så dermed kan alle ps3-maskiner kjøre spill fra ps1. Sony har jo også gjort butikk av dette i og med de selger PS1-spill på PS Store. Og for ordens skyld, også PSP kjører ps1-spill kjøpt fra Store'en.

Lenke til kommentar

PS3 emulerer PSX, så dermed kan alle ps3-maskiner kjøre spill fra ps1. Sony har jo også gjort butikk av dette i og med de selger PS1-spill på PS Store. Og for ordens skyld, også PSP kjører ps1-spill kjøpt fra Store'en.

 

jojo,jeg vet at det finnes psone spill man kan kjøpe på psn store og at de er gjort klare til ps3.Men jeg tenker også originale ps1 spill ikke ps1 spill som blir digitalt gjort downloadable

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...