-=Petter=- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har lenge brukt Outlook 2007 og 2003. Disse fungerer bra med Hotmail og tildels Gmail. Men etter min mening ikke bra nok. Jeg er ute etter en klient som kan lese hotmailen min, men viktigst av alt Gmail. Den må ikke kun bare lese mail, men også synce kontakter og kalender. Jeg har dette slik delvis til og fungere i Outlook, men er ikke fornøyd med programmene som skal synce kalender og kontakter. (Google Calendar sync og Google Outlook Contact sync). Contactener fjerner den prefixen på (+47) og i kalender, blir det litt surr, med om det er avtale eller møte. Hvis jeg ikke husker helt feil. Mange sier Thunderbird skal være bra, men klarer ikke finne noe som syncer kalender her. Sync av kontaker ser ut til og fungere. håper noen kan hjelpe. På forhånd takk Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 er dette noe som er helt dødt, eller feil postet? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker Thunderbird med synking mot Google calendar. Det fungerer helt fint. Jeg er på jobb nå så får ikke sjekket men mener det er Lightning addon for kalender og Provider for Google Calendar for synking som jeg bruker. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg bruker Thunderbird med synking mot Google calendar. Det fungerer helt fint. Jeg er på jobb nå så får ikke sjekket men mener det er Lightning addon for kalender og Provider for Google Calendar for synking som jeg bruker. Ser ut som om dette fungerer ja. Prøve ut dette en stund. Ellers så har jeg også funnet; Google Calender Tab, men blir liksom bare nett kalenderen. Der får jeg ikke varsler på Pc, etter det jeg har merket. Så mulig Lightning er bedre der. Takker for svar Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Et savn med Thunderbird, er jo sammensetningen med Hotmail, slik man har det i outlook, med connector. Jupp vet at man kan videresende, og har gjort det, men blir ikke det samme, med tanke på mapper etc. Pluss savner litt med kalender, jupp fungerer utmerket Lightning, men savner uke nr etc. For min del skulle denne gode syncingen av kontakter og kalender som er i Thunderbird, vært laget som tillegg til Outlook også. Finnes det mer til Thunderbird som gjør at uke nr og eventulet mapper fra Hotmail kommer inn i Thunderbird. Petter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Er det mulig og gjøre så Thunderbird kan sende via Hotmail. Eller er dette umulig? Ser det skal være mulig via Gmail, online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå