foenix Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg oppdaget at en gruppe email fra januar til juni var borte fra innboksen. Kan dette være en feil som har skjedd etter jeg har tillat maskinen å kunne komprimere emailen for å frigjøre minne? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvilken mail-leverandør har du og hvilket mail-program bruker du? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har online.no og bruker outlook express. Har internett abonement fra canaldigital. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dersom du har outlook 2000, 2002 eller 2003 kan du prøve dette: Office.Microsoft - Recover deleted items from any folder Lenke til kommentar
foenix Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 jeg har outlook express 6. Den er datert 2004. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 How to recover folder.dbx Outlook Express Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er viktig å bemerke at Outlook Express ikke er myntet på store mengder epost. Dersom du har lagret store mengder epost vil det kun være et tidsspørsmål før du vil få en korrupt database. Det er en uskreven regel om at mengden epost ikke må overstige 500 MB. Da Outlook Express er et ganske gammelt program, og ikke veldig god skrevet, får du heller ingen beskjed om at du nærmer deg dette kritiske punktet. Det jeg vil anbefale er at man til en hver tid rydder og sletter epost som er gammel. Ønsker du ha å tilgang til store mengder epost, så er det Outlook 2010 som gjelder. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 I filbehandlingen finner jeg 2 innbox filer. En dbx-fil og en bak-fil som er litt større. Hva er forskjellen på disse? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 "bak" er en sikkerhetskopi, mens dbx er den som er i bruk. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Hvordan får jeg åpnet denne. Dersom jeg prøver å åpne den i outlook får jeg beskjed om at det ikke er et gyldig win32 program. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du mener Outlook Express og ikke Outlook? Det er to forskjellige programmer. Hvilken fil forsøker du å åpne, i hvilket program og hvorfor? Dersom det er snakk om sikkerhetskopien (bak) må du først forandre på filnavnet til inbox.dbx. Kall den gjerne "inbox.old". Endre så navnet på "inbox.bak" til "inbox.dbx". Det er viktig at du har stengt Outlook Express når du gjør dette. Det som er mest vanlig er å bruke importfunkjsonen i Outlook Express. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Det gikk å forandre dbx filen til en old-fil, mens den andre ble forstatt en BAK-fil til tross for at jeg satt på .dbx etter filnavnet. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Da har du ikke fått forandret på filendelsen. Forsøk fra ledertekst/cmd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå