Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skal jeg gjøre ? (ang.mental helse)

Anbefalte innlegg

Heisann, er en gutt på 17 år, som sliter veldig for tiden. Jeg føler meg liksom glemt av alle rundt meg, de som egentlig skal bry seg. Jeg trenger oppmerksomhet, dette innser jeg nå. Jeg har mange venner, men det er ingen jeg kan "snakke" med... Jeg har ei jente, som jeg kan gjøre dette med, men hun er nå blitt sur på meg, pga min veldig pesimistiske tankegang, jeg tenker for negativt om meg selv. Men hvordan skal jeg endre det ? For meg blir det bare falskt, å stå å si til meg selv, i speilet at jeg ser pen ut, er kul +++ jeg tror ikke på det,og det går ingenting inn på meg. Jeg tror (virkelig),at ingen er glad i meg, jeg mener at det ikke er noe å være glad i. Jeg vil virkelig endre tankemåten ! Jeg vil ikke miste henne, og jeg vil ikke miste meg selv, uansett om det begynner å skje nå.

Jeg er så utrolig stresset, at jeg sikkert har glemt litt, så spør i vei, om det er noe relevant dere lurer på :)

Postet av anonym: e2d7033ddd0a0615971016d2e63d26b9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg anbefaler å gå til fastlegen til å fortelle dine problemer, spør om psykolog, da kommer du innom sånn egenandels pris hos psykologen på 307,- per konsultasjon.

Jeg selv har akkurat begynt å gå til psykolog, jeg er 23 år og har mine problemer. Jeg var veldig skeptisk å gå til psykolog først. Men etter min første time var jeg MYE lettere og gledet meg til neste time.

Postet av anonym: d2c7ed9461b2017cb3e0d3b96ee0be67

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...