Arodem Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kommandør Shepards eventyr fortsetter utpå nyåret. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) hmm er det slik at om man tar paragon på slutten i ME2 så blir man imot Cerberus? og om man tar renegade så er man ennå med Cerberus? jeg er litt forvirret. Men håper litt på at ting man gjør kan få store konsekvenser og mye variasjon. Jeg vil helst velge hvilket lag jeg spiller med og imot. Håper det blir såpass dypt. Endret 6. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Såpass ja, håpet på November release eller noe. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 JIZZ Gleder meg så sinnsykt! Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Bruker vell mye tid på finpussing her ja gleder meg sykt, utrolig gode spill disse Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Wohoo, blir lansert på bursdagen min! Pokker, må forte meg og få av plasten på ME2-boksen i hylla da Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 bra at de ikke rusher dette, blir nok kanon! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 bra at de ikke rusher dette, blir nok kanon! Får håpe de som lager det har sett på et tastatur og lært hva det er for noe. Virker som ME2 var programmert med joypad. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 bra at de ikke rusher dette, blir nok kanon! Spillet var jo opprinnelig ment å komme ut i 2011, så det virker som om EA/Bioware ønsker å ta seg god tid med spillet. Gleder meg! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blæh. 9 måneder venting? Kan jo skaffe meg en arving på den tiden.. men OK. Bioware har min fulle tillit, regner med at dette blir en verdig avslutning på Shepards eskapader. Har vært en flott tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå