Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt med usosial fyr?

Anbefalte innlegg

Men men!

Jeg er faktsik veldig fornøyd alikvel. Jeg trenger ikke gå å lure. Jeg har vist at jeg kan ta kontakt hvis jeg vil!

Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c

Det er bra! Du har jo tross alt gjort det du kunne, mye bedre å vite det enn å angre seg senere og tenke over hvordan ting kunne ha vært.

Jeg er i litt samme situasjon som deg, bare at jeg heldigvis går i andreklasse (om enn bare noen dager til), så jeg skal la meg inspirere av deg og få litt fart i sakene. :blush:

Ja! Jeg anbefaler det. Selv skulle jeg jo tatt kontakt mye før, når jeg faktisk hadde sjansen til å snakke med ha alene, men men. Det var umenskelig vanskelig å trykke på sendknappen. Rare greier, kjærlighet og sånn altså :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Jeg anbefaler det. Selv skulle jeg jo tatt kontakt mye før, når jeg faktisk hadde sjansen til å snakke med ha alene, men men. Det var umenskelig vanskelig å trykke på sendknappen. Rare greier, kjærlighet og sånn altså :)

Aw, ikke for å være slem, men det er egentlig ganske deilig å høre at andre også syns det er litt vanskelig fra tid til annen.

Sist gang jeg var forelsket i noen var vel i åttendeklasse, så om jeg ikke griper sjansen nå får jeg vel ikke muligheten igjen før jeg runder tredve, haha. :D

Lenke til kommentar

Jippi!!!

I dag våknet jeg av melding!

Jeg trodde først det var en venninde av meg (hun sender alltid melding tidlig),

men det var ham!

Han sa at det var veldig hyggelig! (med smiley etterpå)

Han hadde eksamensforbredelse i helga og eksamen på mandag.

Han drar til Sørlandet til resten av familien i rundt 2-4 uker, jeg vet ikke hvor.

Jeg vet ikke, men tenker at det kan jo hende vi kan møtes når han kommer tilbake :)

Hvis det bare er en unnskylding så er det ikke noe å gjøre. Men de gangene jeg lager unnskyldinger i disse situasjonene pleier jeg å droppe smileys og sånn, så gutten liksom tar poenget og ikke blir skuffet.

Men det betyr jo for eksempel at han ikke har kjæreste.

Jeg er litt usikker på hva jeg skal svare her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis han er så usosial som han virker så har han antagelig ikke kjæreste, men nå som du har nummer og navnet hans kan du jo stalke facebooken hans for å se om du får noen hint der om han har kjæreste.

Som jeg skrev, han har ikke facebook

Lenke til kommentar

Jeg svarte i går kveld at dette var superflott og at jeg hadde fri hele juli og spurte når det passet for ham. Jeg fikk et svar en halvtime senere at vi kunne ta det når han kom tilbake (med en smiley da). Så nå går jeg tilbake til mitt vanlige liv litt :) Men håper han husker det :p

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt litt med på denne tråden og vil bare si at jeg synes TS gjør en kjempejobb. Jeg har aldri turt å ta kontakt selv. Det er alt for få jenter som ikke gjør det. Det er dritskummelt. Det er nok skummelt for gutter også, men dere "må" ta iniativ på en eller annen måte for å få kontakt med en jente (som oftest). Mens vi jenter får jo mye mer respons og blir bedt ut hvis vi hinter eller flørter.

Jeg respekterer deg veldig for dette. Og jeg skulle tro at gutten du liker også gjør det. Dessuten er det på mange måter enklere for jenter også. Siden gutter ikke blir skremt på samme måte (tror jeg), som jenter. Jeg kan i hvert fall bli litt engstelig hvis en gutt er for pågånde. Jeg får lyst til å si "Stop! La meg tenke litt!". Jeg vet ikke, for jeg er ikke en gutt. Men gurriland, hvor mange jenter er det ikke som sier nei til til gutter? Kan ikke tro at det er et så stort antall gutter som sier nei til det samme.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt litt med på denne tråden og vil bare si at jeg synes TS gjør en kjempejobb. Jeg har aldri turt å ta kontakt selv. Det er alt for få jenter som ikke gjør det. Det er dritskummelt. Det er nok skummelt for gutter også, men dere "må" ta iniativ på en eller annen måte for å få kontakt med en jente (som oftest). Mens vi jenter får jo mye mer respons og blir bedt ut hvis vi hinter eller flørter.

Jeg respekterer deg veldig for dette. Og jeg skulle tro at gutten du liker også gjør det. Dessuten er det på mange måter enklere for jenter også. Siden gutter ikke blir skremt på samme måte (tror jeg), som jenter. Jeg kan i hvert fall bli litt engstelig hvis en gutt er for pågånde. Jeg får lyst til å si "Stop! La meg tenke litt!". Jeg vet ikke, for jeg er ikke en gutt. Men gurriland, hvor mange jenter er det ikke som sier nei til til gutter? Kan ikke tro at det er et så stort antall gutter som sier nei til det samme.

Lykke til!

Jeg synes det er utrolig creepy med pågående jenter jeg. Jeg jobber i butikk og det hender støtt og stadig at noen er litt vel interesserte, men så er nå jeg veldig kresen og jeg har allerede kvinnfolk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...