iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Da er vi nesten tilbake på telefonnummerstadiet her... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 OK! Er jo ikke sikkert jeg tør. Alt blir mye vanskligere med en gang man er interessert og ikke minst med ukjente. Men, vel, burde jeg i så fall ringe eller er sms greit? Eller mail? Eller er det like greit å ikke gjøre det? Hva ville dere tenkt? "Uj! En jente, hvem hun nå enn er. Så hyggelig." Eller "HJELP!" Jeg veit i hvertfall hvordan jeg ville ragert og sikkert de fleste andre jenter. Jeg tor nå ikke gutter og jenter er så forskjellige, men kanskje på dette punktet? Hva burde jeg i så fall si? Først introdusere meg? Jeg er ****** fra *****klasse. Så si at jeg synes han virker spennende? Eller droppe det? Spørre om kino? Spørre om å møtes? Eller bare si at han virker grei og la han ta resten av iniativet hvis han vil? Skal jeg si jeg er forelska? Eller skjule mine intensjoner? Spørre om han har noen tips i forhold til gitartimer? Eller noe sånt? Ok, jeg maser, men nå kan dere faktisk hjelpe Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 For å si det sånn, hadde det vært meg så hadde jeg tenkt "Uj! En jente, hvem hun nå enn er. Så hyggelig." Si at du liker han, enkelt og greit. Og spør om dere kan møtes og finne på noe :] Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Legg han til på facebook. Det er ganske vanlig å legge til folk man kun har vært på hils med der. Så begynner du å småprate litt i en uke eller to (alt ettersom) og deretter kan du spørre om han vil bli med deg hjem en dag og se på film. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hei Vil bare si at jeg så han ikke på skolen i dag heller... Så, vel, jeg tror det egentlig er for sent, burde jo begynt litt før det var for sent, før siste uken liksom. Og nå på fredag begynner jo sommerferien og til høsten skal jeg reise til Oslo for å studere. Jeg greier ikke å få sagt hvor leit dette er for meg. Men det gjør skikkelig vondt. Men det har vært fint å kunne dele det. Takk for all velviljen og hjelpsomheten deres Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Hallo, han har jo sikkert eksamen med forberedelsesdager! Ingenting å bli bekymret for i denne perioden Mitt tips: Folk tror oftere at man er seriøs om man spør via mobiltelefon, så det kan lønne seg. Sjenerte gutter som over alt annet ønsker å bli kontaktet av ei jente, tror som regel sjelden på at det faktisk hender, når det hender Det beste du kan gjøre, er å ta sjansen og ta kontakt, enten på den ene eller den andre måten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er du her kun for å finne på unnskyldninger på hvorfor du ikke skal/burde/tør å ta kontakt med han? Nok av råd her, bare å følge en av de og gjør det! 3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Aw, du og jeg er så og si i samme båt, har også en fantastisk gutt i parallellklassen jeg har crushet helt på. Skolen er ferdig om bare noen få dager, så nå er tiden for å legge fra seg alle hemninger, det får bare briste eller bære. Jeg ville bare spurt ham rett ut om han ville finne på noe, du har ingen ting å tape. Om han sier nei skal jo du til Oslo uansett, og du har i det minste prøvd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg så han ikke i dag tidlig heller. Så nå sender jeg en melding. Ganske kort. Sier hvem jeg er og det kan hende han ikke husker meg og at jeg gjerne vil bli kjent med ham. Spør om han vil gå en tur med meg i helga.Var det for teit? Tenkte at det var lurt å ikke pøse på med kino/film første gangen. I tilfelle vi ikke passer i det hele tatt er det greit å kunne avslutte fort. Tenkte det også var lurt å di i helga, siden da er det lettere for han å avvsie meg på en ok måte (han har ikke tid osv). Hvis han svarer nei er det jo greit. Men hvis han svarer ja, er det da sannsynlig at han egentlig ikke vil? Og at han sier ja for å være snill? Jeg har gjort det noen ganger selv (tror ikke gutta har merka det), liksom bare for å gi dem en sjansje, men jeg håper så veldig ikke at det er det Men nå har jeg vært flink! Spent på svar! Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Tenkte det også var lurt å si i helga, siden da er det lettere for han å avvsie meg på en ok måte (han har ikke tid osv). Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c *Si i helga, ikke bi i helga Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjempebra Håper han gir positivt svar da Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Åh, gratulerer! Uansett svar, så kan du i det minste vite med deg selv at du prøvde. Kjipt å sitte i Oslo og angre på at du aldri tok sjansen. Ikke bekymr deg for om bare sier ja for å være hyggelig, selv om det skulle vise seg å være grunnen må du jo bare tenke på det som en perfekt anledning til å la ham oppdage hvor fantastisk du er. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 De er sikkert i senga as we speak ^^, 4 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 er det bare jeg som blir sjarmert over trådstarters iver etter et forhold? føler det alltid er motsatt! 9 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Dette har potensiale. (mine innlegg) Ellers kan jeg som nerd skrive under på at å kontakte han direkte kan fungere meget bra. Hvis man er litt usikker når det kommer til jenter, er det veldig turn on med jenter som viser tydelig at de er interessert i et forhold. Ellers: Ikke gå så langt som å si at du er forelsket. Få frem at du er interessert, og foreslå å finne på ting dere to alene. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Siden han er litt usosial, ikke overkjør han i starten da.. :!: (mine innlegg) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Han har ikke svart enda... Tenker at det muligens er en av fire ting: Kan hende er telefonnummeret feil (det står for eksempel at han bor et annet sted enn han gjør osv). Kan hende han ikke har mer batteri/har skridd av mobilen. Det skjer stadig med meg. Eller han er uinteressert. Han vet ikke hvem jeg er. Jeg skrev bare fornavn og det er mange jenter med samme navn som meg på skolen. Men syntes det ble FOR dumt å oppgi etternavn. Men men! Jeg er faktsik veldig fornøyd alikvel. Jeg trenger ikke gå å lure. Jeg har vist at jeg kan ta kontakt hvis jeg vil! Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror du har sendt feil, jeg har ikke fått noen melding. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Uansett hvordan det går, så liker alle å få gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Men men! Jeg er faktsik veldig fornøyd alikvel. Jeg trenger ikke gå å lure. Jeg har vist at jeg kan ta kontakt hvis jeg vil! Postet av anonym: 7d4f8dc66b63d467f2f986ecc8f2770c Det er bra! Du har jo tross alt gjort det du kunne, mye bedre å vite det enn å angre seg senere og tenke over hvordan ting kunne ha vært. Jeg er i litt samme situasjon som deg, bare at jeg heldigvis går i andreklasse (om enn bare noen dager til), så jeg skal la meg inspirere av deg og få litt fart i sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå