Dr-Pseudo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heisann. KAn noen tipse meg om hvem (hvis det er noen) som leverer fiberkabel i Søgne utenfor Kristiansand? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Los. Spør btw på www.sorforumet.com så er det sikkert noen der som sitter med mer info Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 kommer ann på hvor du bor, men det er vel stort sett: LOS, Agder bredbånd og eventuelt Telenor. LOS har lagt i stokkelandskogen, stausland, nygårdshaven og tangvall som jeg vet. telenor har tatt geiteråsen agder bredbånd har vel mest østenfor tangvall mener jeg. men det er tatt rett fra hodet uten faktasjekk. LOS er jeg rimelig sikker på at er rett iallefall Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva med Grim, Lund, Kongsgård 2 (Vige), og andre sentrumsnære områder som ikke ligger i sentrum? Er vel Los som kjører dette - men er jo umulig å fremdrive informasjon om hvor de planlegger utbygging.... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke vet jeg om hvem som gjør hva der, men det går jo ann å sende mail eller ringe til de selskapene som tilbyr fiber der du lurer på muligheten for fiber. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Spørs jo hvor i søgne du tenker på da Jeg holder på sveise fiber på hele Vedderheia/Veddertoppen/Skytterveien i søgne, men det er for noen som har fått avtaler med antennelaget der oppe. ellers i søgne så er det LOS som har bygd ut, og Telenor prøver å selge seg inn alle tettsteder det ikke er bygd ut i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå