Murty Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei... lurte på om det var noen av dere som vet om noen webshopper som selger 2 veis kommunikasjonsradioer.. til en billig penge <-1000 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du kan se hva de har på www.hammar.no Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei... lurte på om det var noen av dere som vet om noen webshopper som selger 2 veis kommunikasjonsradioer.. til en billig penge <-1000 Tja, hvilke avstander snakker du om? Om det er korte avstander (<4 km) så er PMR radioer fine. Er nettop blitt lov med 446 mhz radioer i norge og det er da kommet en del typer. Til og med elkjøp har bra utvalg. Andre som selger disse radioene er: http://www.dittvalg.no http://www.sb-media.no Disse to har også 27 mhz radioer som rekker en del lenger. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 jo takk for svar.. fant noe.. kunne tenke meg noe lignanes de dere me2you fra zodiak.. men kanskje med litt lengre rekkevidde.. jeg vil helst ha tak i noen som er 5 kilometer.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jo takk for svar.. fant noe.. kunne tenke meg noe lignanes de dere me2you fra zodiak.. men kanskje med litt lengre rekkevidde.. jeg vil helst ha tak i noen som er 5 kilometer.. Privatradio går greit 5 km med bra antenne og lite støy. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jo takk for svar.. fant noe.. kunne tenke meg noe lignanes de dere me2you fra zodiak.. men kanskje med litt lengre rekkevidde.. jeg vil helst ha tak i noen som er 5 kilometer.. Privatradio går greit 5 km med bra antenne og lite støy. Men kan også gå mye lenger, men er ganske ustabil rekkevidde da.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jo takk for svar.. fant noe.. kunne tenke meg noe lignanes de dere me2you fra zodiak.. men kanskje med litt lengre rekkevidde.. jeg vil helst ha tak i noen som er 5 kilometer.. Om det er et krav at de er små er nok ikke 27 mhz noe å satse på, men om du skal ha de fastmontert i bil er det fint. Er det snakk om privat eller bedrift? Du kan jo få lisens på en egen frekvens men det koster litt i året da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Men kan også gå mye lenger, men er ganske ustabil rekkevidde da.. Joda, har endel slikt utstyr liggende. Desverre er vel PR-radioen og det miljøet rundt den borte for alltid, svært lite og høre de gangene jeg fyrer opp noen av mine gamle bokser. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Men kan også gå mye lenger, men er ganske ustabil rekkevidde da.. Joda, har endel slikt utstyr liggende. Desverre er vel PR-radioen og det miljøet rundt den borte for alltid, svært lite og høre de gangene jeg fyrer opp noen av mine gamle bokser. Stemmer.. Hvilket utstyr har du? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 grunnen til at jeg tenkte meg ut de små var at de er billige i pris og de er ikke så værst å se på.. egentlig har jeg lyst på et par av de motorolane gp340 eller hva den heter.. etter at jeg har god erfaring med de.. men de har jeg da ikke råd til.. i og med at det skal være privat/klubb.. så det er sagt.. det er ikke nødvendig at de går 5km.. men det blir jo ikke fri sikt hele tida.. så ta kan det være kjekt med litt rekkevidde Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Stemmer.. Hvilket utstyr har du? Masse lovlig norske radioer, den eneste skikkelige jeg har nå er en gammel HaM international Concorde3 eller hva den heter, 200kanalers med SSB og ukjent sendeeffekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå