Adrian Helberg Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hei, vurderer nå å selge pcen min, men lurer på hva dere tror kanskje jeg kan få. Pcen inneholder: Corsair Obsidian 800D Corsair Dominator GT 2000 mhz 6 gb Corsair HX 1000 W XFX HD RADEON 5970 Black Edition 2 GB Western Digital Caviar Green 1 gb OZC Vertex 2 60 gb Intel I7 930 prosessor NED CD/DVD rom ASUS Rampage III Extreme hovedkort 6 Xigmatek vifter som kjøler ned Corsair H50 Link til pcen: http://www.itavisen.no/pimpmypc/5232/ Grunnen til at jeg vurderer å selge er grunnet overgang til nyere pc. Pcen ble kjøpt i oktober i fjor. Har ikke hatt noe trøbbel med den. Noen av delene har garanti enda. Endret 6. juni 2011 av le9ky0453 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Prosessor håper jeg følger med også Men ville vært overrasket fikk du mer enn 5000kr. Lenke til kommentar
Adrian Helberg Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Prosessor håper jeg følger med også Men ville vært overrasket fikk du mer enn 5000kr. Glemte helt av prossessoren Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er jo faktisk fremdeles et beist av en PC med kvalitetskomponenter, stort sett ihvertfall. Bare skjermkortet koster nesten 6000kr nytt så 5000kr for hele greia vil være ran selv om den ikke er fullstendig up to date. Jeg ville prøvd meg med 8-10000kr i første omgang. Tipper du får solgt til den prisen hvis du finner riktig kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå