Arodem Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samarbeider med EA om nytt action-spill til PS3 og Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spillet jeg gleder meg mest til sålangt fra E3. Blir sikkert litt i samme stilen som Borderlands, bare litt mindre RPG'ish. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 haha, fantastisk! minner meg om en voksen versjon av The incredibles. Gleder meg til å se mer av det her uten tvil. Noe som gjør en ny twist er alltid velkommen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Endelig får vi litt Insomniac goodness på 360. Dette er for øvrig den første IP-en som selskapet eier selv, så vi får håpe at de lykkes med prosjektet. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tenkte the incredibles jeg også... Virker fett, gleder meg til å se mer fre dette spillet her! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ser ut som en familiefilm for voksne. Do not want. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå