igxx Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 har ikke tenkt på det nei:) hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 fungerer akkurat som det står i description boxen på dustin home. ettersom det trådløse nettverket her hjemme er bånn så kan jeg ikke si noe særlig på ytelse, men det bør være tilnermet LAN oppkobling. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 oi, så dette er du bombesikker vil virke? ehm, hva tror du om selve pcen ? vil helst ikke gå over 9k.. har som sakt ganske mye lån allerede :/ Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 etter hva jeg har hørt fra profesjonelle så skal de der funke bra, men jeg ville nok gjort noe research før et eventuelt kjøp. heller 3-4 timer med leting etter info enn flere hundre kroner tapt. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 eneste er at jeg søkt på et par sider osv, og fått folk til å vurdere, og da er den pcen det beste, men så spør jeg om ting som burde forbedres, og da kommer det inn 100 formeninger:P så vil helst ha en live samtale med noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå