Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for BROREN hans!

Anbefalte innlegg

Hei, alle godtfolk.

Jeg har en fantastisk kjæreste som er en gooood del år eldre enn meg. Jeg er utrolig glad i ham, og vi har det supert sammen - MEN, mine følelser for ham er død. Han har begynt å få ølmage, og gidder ikke å gjøre noe med det. Jeg har prøvd å få ham med ut på treningsøkter, men neida. Jeg føler at vi er mere venner enn kjærester. Jeg har prøvd det meste. Tatt en pause, null kontakt, prøvd å piffe opp forholdet, tatt et oppgjør med meg selv og følelsene mine ovenfor ham... ingenting går. Føler ingenting.

SÅ... kommer broren hans inn i bildet, lillebroren hans altså. Han er kun tre år eldre enn meg, og jeg har følelser for ham... Vi har ikke gjort noe som helst, kun hatt en vennlig tone.

Har jo prøvd å kutte utt all kontakt med broren, men han dukker jo stadig vekk opp - for de er jo tross alt brødre, og broren er av og til hos oss, og vi hos dem. Blir av og til familiemiddager og slikt også... Huff :(

Hva faen skal jeg gjøre egentlig? Er det galt av meg...

Postet av anonym: d379fdfe760c00c21779eb58d8d02e35

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, alle godtfolk.

Jeg har en fantastisk kjæreste som er en gooood del år eldre enn meg. Jeg er utrolig glad i ham, og vi har det supert sammen - MEN, mine følelser for ham er død. Han har begynt å få ølmage, og gidder ikke å gjøre noe med det. Jeg har prøvd å få ham med ut på treningsøkter, men neida. Jeg føler at vi er mere venner enn kjærester. Jeg har prøvd det meste. Tatt en pause, null kontakt, prøvd å piffe opp forholdet, tatt et oppgjør med meg selv og følelsene mine ovenfor ham... ingenting går. Føler ingenting.

SÅ... kommer broren hans inn i bildet, lillebroren hans altså. Han er kun tre år eldre enn meg, og jeg har følelser for ham... Vi har ikke gjort noe som helst, kun hatt en vennlig tone.

Har jo prøvd å kutte utt all kontakt med broren, men han dukker jo stadig vekk opp - for de er jo tross alt brødre, og broren er av og til hos oss, og vi hos dem. Blir av og til familiemiddager og slikt også... Huff :(

Patetisk. Du lever en gang. Jeg synes ikke du skal holde deg unna. Gjør det du føler er riktig.

Jeg gjorde en tilsvarende feil tidligere i livet. Jeg holdt meg unna og var feig.

Lenke til kommentar

Prøv å arranger en trekant om du har fantasier om det. Med to brødre.

Ellers så ville jeg droppet kjæresten ettersom at du ikke har noe følelser for han, og kuttet all kontakt med han og familien. En fresh start.

Tanken har falt meg inn, men samtidig så har jeg ikke lyst til å gi opp et forhold som jeg og ham har invenstert utrolig masse i. Forholdet vårt er jo egentlig supert, bortsett fra følelsene. Jaja, får se hva tiden bringer.. Jeg skal gjøre mitt beste for å få forholdet til å fungere nå fremover... :(

Postet av anonym: 41b982096a27bcba322b089659425cec

Lenke til kommentar

Du er ikke tilfeldigvis dama til broren min?

Sitter med en nesten identisk problemstilling, bare at jeg er lillebroren og dama(ca like gammel som meg) til broren min har absolutt følelser for meg.

For å legge til litt ekstra spenning er jeg ganske sikker på at dama som kjæresten til broren min bor sammen med, som forresten har en kjæreste, også kanskje har følelser for meg.

Men, jeg er gutt, så jeg tar ikke annet enn direkte kommentarer, hint går meg hus forbi :p.

Men, mer enn nok om meg, glem broren hans.

Selv om følelsene er gjensidige blir det ekstremt merkelig å bli sammen med broren. Dette gjelder begge parter.

Det er dømt til å gå til helvete enten den ene eller andre veien om du prøver å bli sammen med lillebroren.

Postet av anonym: e6ef983236bc604090c6e7445d63d2d3

Lenke til kommentar

Hei, alle godtfolk.

Patetisk. Du lever en gang. Jeg synes ikke du skal holde deg unna. Gjør det du føler er riktig.

Jeg gjorde en tilsvarende feil tidligere i livet. Jeg holdt meg unna og var feig.

Er du et forumtroll? Just askin

Tja... jeg har ikke lyst å havne i trøbbel. Jeg kan jo ikke noe annet å holde meg unna, for hvis det skulle utvikle mellom meg og ham, så ville det ikke funket i lengden mtp på familien hans. Hva ville moren sagt? vVille ikke blitt det beste familieforholdet akkurat. (Bare en tanke som jeg ikke har tenkt å gjøre noe med )....

Lenke til kommentar

Er du et forumtroll? Just askin

Tja... jeg har ikke lyst å havne i trøbbel. Jeg kan jo ikke noe annet å holde meg unna, for hvis det skulle utvikle mellom meg og ham, så ville det ikke funket i lengden mtp på familien hans. Hva ville moren sagt? vVille ikke blitt det beste familieforholdet akkurat. (Bare en tanke som jeg ikke har tenkt å gjøre noe med )....

Er du et forumtroll?

Dersom du i utgangspunktet skal holde deg unna, hvorfor spør du her på forumet?

Slik du beskriver forholdet ser jeg absolutt ingen grunn til å fortsette.

## unødvendige mange quotes fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du et forumtroll?

Dersom du i utgangspunktet skal holde deg unna, hvorfor spør du her på forumet?

Nei, jeg er ikke et forumtroll.

Er i grunn mest ute etter å høre om noe lignende erfaringer. Det glemte jeg visst å i førstepost...

## unødvendige mange quotes fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke et forumtroll.

Er i grunn mest ute etter å høre om noe lignende erfaringer. Det glemte jeg visst å i førstepost...

Du ønsker å opprettholde forholdet mellom han du ikke føler noe for, og har det vanskelig med. Og det er ikke gjennomførbart å ha noe på gang med han du har følelser for.

Sånn sett høres det ut som begge alternativene er helt uaktuelle. Kanskje du rett og slett skal prøve deg på meg?

## unødvendig mange quotes fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg var også i et forhold hvor jeg til slutt mistet all interesse og følelser for dama. Helt plutselig. Prøvde mye rart for å få "gnisten" tilbake, men det var håpløst. Jeg slo opp og det var 3 år rett i dass. Men gud for en deilig følelse det var å være singel og uten forpliktelser igjen.

Sånn jeg ser det har du to alternativer.

1: Oppretthold forholdet du har med kjæresten om du trur det er mulig.

2: Dump fyren og start som sagt på en "fresh start".

Om du velger nr.1 men merker at det er håpløst, og at du rett og slett ikke elsker han lenger så er det bare å gi opp.

Noe forhold med broren kommer det nok aldri til å bli noe av, med mindre du konfronterer broren med tankene og følelsene dine. Dette kommer uansett til å bli problematisk med tanke på at forholdet mellom brødrene og familien osv.

Lenke til kommentar

Har du hatt disse følelsene lenge, eller er det noe du nylig har oppdaget? Kan jo tenkes at dette er en tiltrekning som forsvinner på sikt? Kanskje det bare er spennende fordi han er "forbudt frukt"? Den største klisjeen ja, men man tiltrekkes dessverre av hva som er uoppnåelig.

Det viktigste er at du finner ut av hva du tenker om kjæresten din. Blir du distrahert av broren? Om du rett og slett ikke har følelser for han lenger er det mest riktig og rettferdig for dere begge om du avslutter det hele. Ingen vits at dere begge skal leve på en løgn dersom følelsene ikke er der lenger.

En bekjent av en bekjent var i samme situasjon, og hun ble faktisk sammen med broren til eksen. Kan ikke forestille meg situasjonen hvor han presenterer brorens eks som sin nye kjæreste. Eller familieselskap for den saks skyld.. Tror jeg ville holdt meg unna det ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...