TST Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det etterlengtede skytespillet kommer i god tid før jul. Les hele saken Lenke til kommentar
JonyThePony Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 .. Men fortsatt ikke dato for beta? Sukk... Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flott dato! Lei av at de fleste store spillene på liv og død må komme de to første ukene i november. Klarer nesten ikke vente på dette spillet lenger! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Om en bare skal spille ET spill i 2011 så må det være BF3 Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 tror jeg dreit i bukse mer enn en gang når jeg så multiplayeren Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Holy Crap! Satt å bare nøt normal maps rundt om på brettene der. Teksturer, effekter, lyder og alt ser sinnsykt bra ut. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva kan man si? Fy f... er det eneste som surrer i hodet mitt nå. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 BF3 og Skyrim bare noen dager senere, dette blir en syk høst! 1 Lenke til kommentar
Snut_Wilderness Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Gleder meg for å si det mildt Men hadde jo ikke gjort noe om de hadde kommet med en trailer som ikke har vært vist før Rimelig sikker på at den er var en del av en lenger et lenger videointervju med gutta hos DICE her tidligere. Uansett er jeg i alle fall 100% sikker på at den har vært vist andre plasser før E3. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 dette ser heftig ut. men får prøve å ikke tenke på det enda, lenge til det kommer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Før Call of Duty? This is good news. Lenke til kommentar
FredBus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Huff, dette blir dyrt. Blir vel nytt skjermkort++ Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette ser krevende ut. Satser på at kortet kjører det på maks da Lenke til kommentar
Sverriøst?? Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den første spillsekvensen er nok for meg til å kjøpe ny gaming pc som støtter Bf3 på max ! Lenke til kommentar
siindre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gleder meg for å si det mildt Men hadde jo ikke gjort noe om de hadde kommet med en trailer som ikke har vært vist før Rimelig sikker på at den er var en del av en lenger et lenger videointervju med gutta hos DICE her tidligere. Uansett er jeg i alle fall 100% sikker på at den har vært vist andre plasser før E3. Biter av det ble vist i et intervju, eller en feature, med PWNED på youtube. Men dette er bare 1 minutt fra den 15 minutter lange biten de hadde på E3. Nesten alt var gameplay, blant annet viste de et nesten fult tank mission på 8 minutter og de viste et 1 minutts multiplayer gameplay klipp. EA på E3 - BF3 etter ca 40min Alt av (nytt) gp fra E3 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir så klam i hakket av alt som er vist fra BF3. Blir å pimpe PC'n litt til høsten. Innkjøp av HD PVR recorder mest sannsynlig og. Ja, dette var på mange måter akkurat det jeg hadde håpet på; Over all forventning Beta i September er bare digg. Forhåpentligvis klarer jeg å spille fra meg litt før eksamenskjøret i slutten av november Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er bare å spare til ny pc folkens Er iallefall det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå