Gå til innhold

Oppbevaring av minnekort


Anbefalte innlegg

SDHC minnekort er små, flyter rundt, og er lette å miste. Jeg oppbervarer de i en tom filmboks, men det blir litt rotete. Kunne tenkt meg et etui eller en liten mappe/bok/perm og ha de i. Hvor fulle kort er på ett sted, og tomme på et annet. Noen som vet om slikt finnes? Eller finnes det noe andre systemer for sånt? Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clas Ohlson selger en minnekortmappe der du kan legge inn minnekortene i. Du kan også skrive dato der du legger inn minnekortene så du vet når bildene ble tatt. De skulle ha den på nettsiden sin også men jeg finner den ikke.

 

Ok, jeg søkte på dem sin side, og fant denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161937757

 

Genialt. Den ser jo grei ut. Takk for tipset :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har et par gepe minnekort-bokser, de tåler endel og holder kortene sånn at de ikke kan bli ødelagt, de har også minnekort vesker som tar forskjellige typer.

 

Dette ser bra ut. Var ikke klar over at sånnt fantes. De virket solide og. Men det stod ikke hvor mange de kunne ta. Men kan jo kjøpe flere.

 

Dustin er litt dumme der at de ikke skriver så mye angående speflikasjoner, man må inn på produsentens hjemmeside for å finne informasjon.

 

Jeg kjøpte først safe-mini, men den tar ikke CF-kort så jeg sende en mail tilbake angående at det ikke var informert på siden deres, Dustin sendte meg et par basic-duo vederlagsfritt samt at jeg slapp og returnere feil produkt.

Lenke til kommentar

Jeg har et par gepe minnekort-bokser, de tåler endel og holder kortene sånn at de ikke kan bli ødelagt, de har også minnekort vesker som tar forskjellige typer.

 

Dette ser bra ut. Var ikke klar over at sånnt fantes. De virket solide og. Men det stod ikke hvor mange de kunne ta. Men kan jo kjøpe flere.

 

Dustin er litt dumme der at de ikke skriver så mye angående speflikasjoner, man må inn på produsentens hjemmeside for å finne informasjon.

 

Jeg kjøpte først safe-mini, men den tar ikke CF-kort så jeg sende en mail tilbake angående at det ikke var informert på siden deres, Dustin sendte meg et par basic-duo vederlagsfritt samt at jeg slapp og returnere feil produkt.

 

Dette så meget bra ut. Da blir det mere orden og system på sakene.

Så da bestiller jeg noen sånne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...