Dufen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har en WD HDD som er føkkd øpp... Den står i en Acer 5741 laptop og lar seg ikke lese lengre. Man kommer så langt at man ser at den har en recoverypartisjon og 2 partisjoner til når man tar den ut og setter den i et eksternt kabinett... Det begynte med at dataen gikk supertregt og etter at jeg hadde slått den av så fikk jeg feilmelding om at det hadde oppstått feil i forbindelse med U/I hva nå det måtte bety... Og med feilkode 0xc00000e9... Hva kan gjøres for å få ut bilder, dokumenter etc. fra denne disken uten å måtte sende den til IBAS... Har så masse bilder av guttungen på den disken som jeg så gjerne vil ha Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Først. Du er en av mange som nå har lært at viktige ting som bilder og dokumenter må oppbevares flere steder (backup). Harddisker er eforgjengelige ting, spesielt i laptopper og eksterne kabinetter. feilen du oppgir (U/I) er nokl i/o-feil. Det vil si at maskinen har problemer med å snakke med harddisken. Dette kan skyldes fysiske feil med elektronikken på harddisken (side du har forsøkt å lese harddisken eksternt) eller paltene på harddisken. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jaja, du sier hva som er feil men det vet jo jeg og... Er det noen løsning i horisonten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå