777fan Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei! Jeg har tenkt å erstatte min gamle Philips 32" LCD-TV fra 2004(!), som jeg da kjøpte for 12k, med en ny LCD-TV. Den blir altfor liten i forhold til stua føler jeg. Jeg har en stor og godt opplyst stue med mange vinduer og persienner, og har tenkt å sitte rundt 3,5-4,5 meter fra skjermen. Jeg vil ha vanlig LCD (ikke LED pga. diverse problemer som clouding og backlight bleeding) som skal stå på et TV-bord og ikke henges opp. Plasma har jeg ikke helt sansen for pga. innbrenningsfare og det faktum at jeg bruker skjermen med PC fra tid til annen. Jeg er glad i LCD :!: Jeg har satt 10k som grense for det jeg gidder å betale. Skjermen skal i hovedsak brukes til vanlig TV-titting, PS3, litt film, sport og PC av meg og min familie. Kan nevne at vi sjelden ser på bluray eller DVD-filmer, men jeg har tenkt å streame via PS3 eller USB-tilkobling. 3D er foreløpig uaktuelt. Jeg har sett litt på denne 60-tommeren fra LG, som fås til 9990,- på NetOnNet for tiden. Er det et bra tilbud? Ifølge Prisjakt kostet TVen ca. 23000,- kr for ett år siden. Den ser slettes ikke verst ut mtp. funksjoner/pris forhold. Noen som har erfaringer med den? Jeg prøvde å finne litt reviews/erfaringer på nettet, og de fleste gir den minst 4,5/5, noe som er bra. Men det var ikke mange anmeldelser. Og ja, jeg er klar over at den er en (utgående) 2010-modell, men det har ikke så mye å si hvis bildekvaliteten er god. Innebygd lyd bryr jeg meg fint lite om siden jeg har et hjemmekinoanlegg. Hadde vært fint med litt innspill/erfaringer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har vurdert samme tv selv. Ser ut som tv-en får en ganske grei score for de som har kjøpt den. LG er dessuten et bra merke til en billig pris. Link til bruker erfaringer jeg har funnet via Google Lenke til kommentar
777fan Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har allerede gått til kjøp av TVen. Kunne ikke vente lengre. Men er veldig fornøyd med bildekvaliteten og funksjoner hittil. Det virker så stort, sammenlignet med 32-tommeren jeg hadde tidligere. Men det er i hvert fall ikke et dårlig kjøp for den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå