Cthulhu Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Glem mangel på Bluetooth og USB-dongler som forsvinner. Test: HP Wi-Fi Mobile Mouse Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Krypteres datatrafikken mellom PC-en og musa? Hvor god er sikkerheten? Kan man risikere at noen hacker den? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Undres på hvor win7 kravet kommer fra. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Responstiden er vel hakket dårligere enn usb go bluetooth regner jeg med. Og de fleste WiFi i vanlige bologer kan ha en lei tendens til å slå seg av noen ganger Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Reisemus med god glid,jatakk 1 Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Krypteres datatrafikken mellom PC-en og musa? Hvor god er sikkerheten? Kan man risikere at noen hacker den? Aner ikke. Men så lenge vi her snakker om en mus og ikke et tastatur ser jeg egentlig ikke helt nytteverdien av å kryptere trafikken... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kobler denne seg til pcen direkte og dermed fratar deg muligheten til å koble til en router eller kobler den seg via routeren? Morsomt hvis den henger seg... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 WIn7-only og "driver" på 33 MB? Nei takk HP. Heller pekeplate i nøden tenker jeg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser vitsen, men jeg ser "noen" problemer... Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Kobler denne seg til pcen direkte og dermed fratar deg muligheten til å koble til en router eller kobler den seg via routeren? Morsomt hvis den henger seg... Som jeg skrev på side tre av testen: "Koblingen mellom en datamaskin og HP Wi-Fi Mobile Mouse er direkte mellom musa og det trådløse nettverkskortet. Det betyr at det eneste du trenger er et påslått nettverkskort på din PC. Og om du skulle lure kan du naturligvis bruke nettverkskortet til andre ting samtidig, som å surfe over et trådløst nettverk" Så ja, den kobler seg til PC-en direkte. Og nei, den fratar deg ikke muligheten til å koble deg til en ruter i tillegg. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det kan da ikke være mulig å trenge win7 + programvare på 33MB for å gjennomføre dette. Men nå er jo kongen på haugen av bloat programvare, så det overrasker meg ikke akkurat. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det kan da ikke være mulig å trenge win7 + programvare på 33MB for å gjennomføre dette. Men nå er jo kongen på haugen av bloat programvare, så det overrasker meg ikke akkurat. Hvordan skal du ellers få med deg HPs fantatiske proprietære musefunksjoner ellers? For ikke å snakke om de gode HP-nyhetene og tilbudene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå