Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Skal ha ny PSU til mitt nye LEPONT kabinett.. Hvilken skal jeg ta da? hadde tenkt på denne eller denne.. Det står at de ikke har inne den antec strømforskyningen.. men den er vel inne til fredag. Noen som kan anbefale noen ATX strømforskyninger fra microplex? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Eller denne fra samme leverandør http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/f.../fsp3xx60pn.jpg Veldig bra og stille. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Det der var bare ett bilde? kunne jeg ikke fått en link? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Hva med den antec 550w da.. den er da god. Har nok watt på en stund. Her er den: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=ATTC550P Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det der var bare ett bilde? kunne jeg ikke fått en link? Niks, ikke snakk om! Men seriøst, er du så lat at du ikke gidder å lete opp nevnte strømforsyning på microplex, så tror jeg ikke du fortjener å få strømforsyning i det hele tatt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 joda. men jeg synes de fleste der var veldig lik.. men men.. må være noe slik som denne det da. HER Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg fikk ikke til å lage link. Trudde du forsto hva jeg mente da jeg sa samme leverandør. Du fant alle de andre på samme siden. Dersom du har tatt bilde å sett nedover siden så vips så har den dukket opp. Det var denne jeg mente du burde sett på: FSP35060PN Fortron/Source, 350W, ATX12V - med 12 cm. vifte Ble det lettere nå??? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 jada.. men tror jeg går for den antec 550w. Dette må svares på fort. Noen som vet hvor mye den antec 550w på microplex bråker? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 HOLDER 430w til mitt system?! trenger øyeblikkerlig respons. dette må gjøres fort. noen som vet om 430w holder? eller skal jeg kjøpe 550w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå